خانومی

خانومی میزبان شما عزیزان در جمعه سیاه

خرید یک ریمل برای داشتن مژه‌هایی بلند و زیبا با قیمتی مناسب و البته کیفیت بالا، دغدغه اکثر خانم‌ها است. همه دوست دارند برندهای محبوب و معروفی را استفاده کنند که علاوه بر زیبایی بخشیدن، سلامت پوست و موهای آن‌ها را حفظ کند؛ البته، این برندها اکثرا قیمت‌های بالای دارند. امّا تخفیف‌های فصلی که از راه می‌رسند فرصت خوبی می‌شود برای خرید این محصولات زیبا و رنگارنگ. یکی از این فرصت‌ها، بلک فرایدی (جمعه سیاه) یا همان حراجمعه است. وبسایت خانومی با تخفیف‌های باور نکردنی، آماده میزبانی از شما زیبا دوستان است.

خانومی آماده حراجی بزرگ!

همه خانم‌هایی که نه فقط به دنبال زیبایی بلکه سلامت پوست و موی خودشان هستند، به دنبال برندهای معتبر و با کیفیت می‌گردند. با این وجود، موانع اقتصادی نمی‌گذارند تا ما خریدی لذتبخش داشته باشیم و آنچه مد نظرمان است تهیه کنیم. ولی تخفیف‌های فصلی که از راه می‌رسند می‌توان دست‌ها را در کیف پول‌های شیک فرو برد و لوازم آرایشی و بهداشتی دلخواه را خرید. یکی از سایت‌هایی که چنین تخفیف‌های جذابی را ارائه می‌دهد، فروشگاه اینترنتی خانومی است. احتمالا اکثر شما با این وب سایت آشنا هستید. در این صورت بگذارید این خبر خوب را به شما بدهیم! با رسیدن بلک فرایدی یا حراجمعه می‌توانید بر روی تمامی کالا‌ها، کلی تخفیف دریافت کنید!

برای آن دسته از افرادی که با وب سایت خانومی آشنا نیستند، باید بگویم خانومی نماینده رسمی بیش از 250 برند آرایشی، بهداشتی، مراقبتی، مد و فشن، و عطر است. هزاران کالای آرایشی بهداشتی وب سایت خانومی را تبدیل به ویترینی بزرگ برای سلیقه‌های مختلف کرده است. شاید حتی بگویم بالاتر از یک ویترین ساده، چرا که تمامی محصولات با عکس‌هایی دقیق و توضیحات تخصصی ارائه شده اند. از آنجا که این مجموعه بدون واسطه، مستقیما از تولیدکنندگان و یا واردکنندگان رسمی ‌برند‌ها محصولات را دریافت می‌کنند، اصالت کالا، قیمت و تاریخ انقضای محصول در وب سایت آن‌ها تضمین شده است.

با فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی خانومی آشنا شوید

خانومی انواع وسایل آرایشی، مراقبت پوست و بدن، مراقب مو و… را در اختیار شما بانوان عزیز قرار می‌دهد. امّا نه صبر کنید، تنها برای خانم‌ها نیست، بلکه آقایان نیز می‌توانند ست‌های بهداشتی و انواع عطر و رایحه را از این وب‌سایت تهیه کنند. اگر هم دوست داشتید از خواص محصولی بیشتر بدانید، به مجله‌ی زیبایی خانومی سری بزنید.

خانومی

ویژگی‌های فروشگاه اینترنتی خانومی:

  • استفاده آسان و منوهایی با دسترسی سریع
  • امکان جستجوی برند محبوب
  • بیش از 250 برند رسمی
  • هزاران محصول آرایشی، بهداشتی، مراقبتی، مد و فشن و عطر
  • ارائه محصولات با عکس و جزئیات کامل
  • امکان خرید برای اعضای خانواده (کودکان، آقایان و …)
  • تخفیف‌های ویژه و متنوع
  • مجله‌ای برای آشنایی بیشتر با زیبای و سلامت
  • و…

امّا می‌رسیم به تخفیف‌های دل انگیز این مجموعه! یکی از بخش‌های جذاب سایت خانومی، وجود هدیه‌های رایگان است! هدیه‌هایی که همراه با خریدهای انجام شده به رایگان ارسال می‌شوند؛ منتها، تخفیف‌های بزرگتری در راه است!

بلک فرایدی یا حراجمعه خانومی

بلک فرایدی رویدادی است که هر ساله در کشورهای غربی برگزار می‌شود. در واقع به روز جمعه‌ای که پس از روز شکرگزاری (thanksgiving) و معمولا آخرین جمعه‌ی ماه نوامبر است، گفته می‌شود. با شروع تعطیلات کریسمس تخفیف‌های بزرگی بر روی اجناس قرار می‌گیرد و مردم از اول صبح در صف‌های بلند منتظر باز شدن فروشگاه‌ها می مانند تا با کمترین قیمت بیشتر محصولات را تهیه کنند. حال، بلک فرایدی تبدیل به رویدادی جهانی شده است و فروشگاه‌های آنلاین نیز استثنا نیستند. یکی از خوبی‌های خرید آنلاین آن است که لازم نیست ساعت‌ها پشت در فروشگاه‌ها منتظر بمانیم یا با خریداران دیگر سر خرید کالایی بحث کنیم!

مجموعه خانومی در حراجمعه، بزرگترین کلکسیون آرایشی بهداشتی خود را با تخفیفی باور نکردنی به مشتریان خود ارائه می‌دهد. این وب سایت فضایی است برای آنکه بتوانید با آرامش، کالای محبوب خود را با قیمتی ارزان‌تر از همیشه تهیه کنید. صادقانه بگویم، کدام یک از ما می‌توانیم به چنین تخفیف‌های هیجان انگیز و جذابی نه بگوییم؟!

به علاوه، در خارج از زمان بلک فرایدی هم با شرکت در بخش شانس خانومی، می‌توانید در فروش‌های ویژه شرکت کنید. فقط لازم است روی شانس کلیک کنید. آن وقت در مدت زمان محدودی فروش ویژه آغاز می‌شود! به این می‌گویند یک سایت هیجان انگیز. اگر می‌خواهید از تخفیف‌های دیگر سایت با خبر شوید، می‌توانید ایمیل خود را در بخش انتهایی وب سایت وارد کنید.

تصور کنید می خواهید ریمل محبوب خود را با قیمتی کمتر از همیشه در تخفیف هیجان انگیز بلک فرایدی تهیه کنید. وارد سایت خانومی می‌شوید و با یک جستجوی ساده، به برند محبوب خود می رسید. اگر هم مطمئن نیستید، می‌توانید یا مشاوره بگیرید یا در میان برند‌های معروفی مانند اورآل، بیو، اسنس یا برند‌های ایرانی کالیستا، رمیلیا و … که در سایت موجود هستند، چرخی بزنید.

علاوه بر لوازم آرایشی، در بخش مراقبت‌های پوستی می‌توانید انواع ژل و کرم‌های نرم کننده و تقویت کننده پوست خود را با تخفیف‌های ویژه پیدا کنید.

نتیجه گیری و جمع بندی

یک وب سایت و این همه تخفیف؟ فروشگاه اینترنتی خانومی یکی از وب سایت‌هایی است که می‌توانیم در آن به لوازم آرایشی و بهداشتی متعددی دست پیدا کنیم و در عین حالی قیمتی مناسب با شرایط ویژه را مشاهده می‌کنیم. اگر شما نیز به سلامت و زیبایی خودتان اهمیت می‌دهید، بلک فرایدی سایت خانومی را از دست ندهید. برای اطلاعات بیشتر در خصوص این بلک فرایدی یا جمعه سیاه می توانید به آدرس زیر مراجعه کنید:

https://www.khanoumi.com/bf

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت‌های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. فکر نمی‌کردم که اینجا هم اینجور چیزا رو تبلیغ کنند

  2. خیلی جنسای خوبی دارن