تبلیغات در گوگل

تبلیغات نصب اپلیکشین و تبلیغات در گوگل، دو سرویس جدید یکتانت

پلتفرم تبلیغات آنلاین یکتانت در آبان ماه ۹۹ دو محصول جدید را به بازار دیجیتال ایران عرضه کرده است. سرویس تبلیغات نصب اپلیکیشن و سرویس تبلیغات در گوگل دو محصول جدید یکتانت در حوزه دیجیتال مارکتینگ هستند. کسب‌وکارهای مختلف می‌توانند از این به بعد برای افزایش نصب اپلیکیشن خود و همچنین انجام تبلیغات در گوگل و استفاده از گوگل ادز به سایت یکتانت مراجعه نمایند.

تبلیغات نصب اپلیکیشن

امروزه تلفن همراه هوشمند و برنامه‌های آن بخش جدا ناپذیری از زندگی افراد شده است. مردم برای کارهای مختلف روزمره خود به تلفن همراه‌شان مراجعه می‌کنند و از برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های خود استفاده می‌کنند. اما تنوع زیاد اپلیکیشن‌ها در حوزه‌های مختلف انتخاب را برای کاربران سخت کرده است. کسب‌وکارها و توسعه‌دهندگان اپلیکیشن نیز وارد رقابت سختی بایکدیگر برای جذب کاربران و مخاطبان خود می‌شوند. به همین دلیل استفاده از روش‌های مختلف بازاریابی و مارکتینگ برای موفقیت در این رقابت و پیشی گرفتن از رقبا ضروری است.

یکی از روش‌های بازاریابی کارآمد و زودبازده استفاده از تبلیغات نصب اپلیکیشن است. مجموعه یکتانت که پیش از این در حوزه‌های مختلف تبلیغات آنلاین ورود کرده و نتایج رضایت بخشی برای کسب‌وکارها حاصل کرده بود، در جدیدترین محصول خود این امکان را برای کسب‌وکارها و توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌ها فراهم کرده است تا بتوانند تعداد نصب اپلیکیشن خود را با استفاده از تبلیغات دیجیتال افزایش دهند. کسب‌وکارها می‌توانند با استفاده از این سرویس تبلیغات نصب اپلیکیشن خود را در اپ استورهای مختلف در معرض دید کاربران و مخاطبان هدف خود قرار دهند. کیفیت بالای کاربران جذب شده، پشتیبانی کامل از کمپین نصب اپلیکیشن و بهینه‌سازی کمپین از لحاظ هزینه از جمله مزایای سرویس تبلیغات نصب اپلیکیشن یکتانت است. جهت استفاده از این سرویس هم‌اکنون می‌توانید به لندینگ تبلیغات نصب اپلیکیشن سایت یکتانت مراجعه کنید و از تجربه و نظر مشاوران و کارشناسان یکتانت بهره‌مند شوید.

تبلیغات در گوگل

موتور جستجوی گوگل در حال حاضر مقصد اکثر کاربران اینترنت برای یافتن پاسخ سوالات و نیازهای‌شان است. شما هر ساعت از شبانه روز که اراده کنید می‌توانید وارد گوگل شده و درباره هر موضوعی که می‌خواهید به جستجو بپردازید. نکته حائز اهمیت این است که گوگل و اینترنت دیگر صرفا جایی برای تبادل اطلاعات نیست. این روزها کاربران می‌توانند تقریبا هر محصول یا سرویسی را که موردنظرشان باشد از اینترنت و به صورت آنلاین تهیه کنند. کاربران در گوگل عبارت‌های خود را جستجو می‌کنند و در ابتدا با ده صفحه برتر که از نظر گوگل بیشترین تطابق را با عبارت جستجو شده توسط کاربر دارد مواجه می‌شوند. بنابراین قرار گرفتن در بین ده نتیجه برتر و رقابت با صدها صفحه مشابه چندان کار آسانی نیست. پس از شیوع کرونا و هجوم کاربران به استفاده از خدمات و محصولات اینترنتی نیز سبب شده است تعداد کسب‌وکارهای فعال به صورت آنلاین افزایش چشمگیری داشته باشد. در این رقابت سخت کسب‌وکارها برای دیده شدن در زمان و مکان درست، سرویس گوگل ادز یا همان تبلیغات در گوگل می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

دومین محصول جدید یکتانت، سرویس تبلیغات در گوگل است. کسب‌وکارها می‌توانند با استفاده از سرویس تبلیغات در گوگل یکتانت، از خدمات گوگل ادز بهره برده و برای کلمات کلیدی موردنظر خود بالاتر از رقیبان در نتایج جستجوی گوگل ظاهر شوند. استفاده از سرویس تبلیغات گوگل این امکان را به کسب‌وکارها و سایت‌ها می‌دهد که زمان را بخرند و بدون نیاز به بهینه‌سازی سایت یا همان سئو، سریعا به نتایج دلخواه خود دست پیدا کنند. شما می‌توانید با مراجعه به لندینگ تبلیغات در گوگل سایت یکتانت از مزایای استفاده از این سرویس آگاه شوید و کمپین تبلیغات در گوگل خود را آغاز کنید.

یکتانت به عنوان بزرگترین پلتفرم تبلیغات آنلاین در ایران می‌کوشد با ارائه خدمات و محصولات هوشمند و بهینه‌سازی کمپین‌های تبلیغاتی در حوزه دیجیتال مارکتینگ ، به کسب‌وکارهای ایرانی کمک کند تا بهترین نتایج را از کمپین‌های دیجیتال مارکتینگ خود به دست بیاورند.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.