سوپراپ اسنپ

نحوه فعالیت سوپراپ اسنپ در محدودیت‌های کرونایی

با توجه به اینکه محدودیت‌های کرونایی متعددی در شهرهای مختلف کشور اعمال شده است، فعالیت سوپراپ اسنپ در این دوران چگونه خواهد بود؟

به دلیل شیوع گسترده کرونا در کشور مسئولان مربوطه محدودیت‌های جامع کرونایی را برای شهرهای مختلف در نظر گرفتند که باعث نگرانی بسیاری از مردم برای انجام کارهای روزمره شده است، اما در این شرایط نیز سوپراپ اسنپ با راهکارهای متعدد خود می‌تواند بسیاری از نیازهای مردم را برطرف سازد. در واقع بسیاری از مردم به ناچار باید برای انجام مواردی چون رفتن به محل کار، خریدهای سوپرمارکتی، ویزیت دکتر، ارسال بسته، خرید خورد و خوراک از خانه خارج شوند که در چنین شرایطی خدمات متنوع سوپراپ اسنپ می‌تواند راهگشا باشد.

خدمات سوپر اپ اسنپ در محدودیت‌های کرونایی

امکان گرفتن اسنپ به صورت 24 ساعته

ایرج حریرچی، معاون کل وزیر بهداشت اعلام کرد محدودیت تردد در شهرهای قرمز از ساعت 9 شب تا 4 صبح برقرار خواهد شد، از این رو در این ساعات اگر مردم با مشکلات و کارهای ضروری مواجه شدند می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز با اسنپ خودرو درخواست کنند. گفتنی است شرکت اسنپ از زمان شیوع کرونا با هدف انجام مسئولیت‌های اجتماعی خود و طی همکاری با وزارت بهداشت رانندگانی که تست کرونا آنها مثبت بود را شناسایی و به صورت موقت فعالیت آنها را متوقف می‌کند. همچنین این شرکت به صورت مداوم سلامت رانندگی را مورد بررسی قرار می‌دهد. از این رو کاربران با اطمینان می‌توانند از اسنپ خودرو درخواست کنند.

لازم به ذکر است استفاده از ماسک در سفرهای اسنپی الزامی بوده و با باز نگه‌داشتن پنجره در زمان سفر از گردش هوای خودرو مطئمن شوید. با وجود محدودیت‌های کرونایی می‌توانید با استفاده از اسنپ باکس مرسولات یا بسته‌های خود را ارسال کنید.

با اسنپ خرید آنلاین سوپرمارکتی و غذا انجام دهید

ستاد ملی کرونا اعلام کرد در شهرهای قرمز رستوران‌ها به شکل بیرون‌بر باز خواهند بود، از این رو برای سفارش غذا کافی است در سوپر اپ اسنپ از سرویس غذا استفاده کنید. از اسنپ برای خریدهای سوپرمارکتی، میوه و سبزی، نان و شیرینی نیز می‌توان استفاده کرد. در همین راستا شرکت اسنپ با توجه به این که نیاز مردم به خرید آنلاین در این شرایط افزایش پیدا کرده است، قصد دارد در شهرهای مختلف خدمات سوپرمارکتی را گسترش دهد. هم‌اکنون امکان خرید آنلاین از سوپرمارکت در سوپر اپلیکیشن اسنپ برای ساکنان شهرهای تهران، کرج مشهد، شیراز، اصفهان، تبریز، اهواز و قم فعال است. علاوه بر این امکان خرید از هایپرمارکت‌ها هم‌اکنون در تهران، کرج، اصفهان و قم نیز فراهم شده است.

از خانه مشاوره کرونا دریافت کنید

با توجه به اینکه ویروس کرونا علائم بسیار متفاوتی دارد، بسیاری از مردم در مورد سلامتی خود با نگرانی‌های متعددی مواجه هستند. از این رو مراجعه حضوری به مراکز درمانی افزایش پیدا کرده که همین موضوع عاملی برای گسترش بیماری محسوب می‌شود، اما در این وضعیت نیز می‌توان از راهکار مشاوره آنلاین پزشکی اسنپ بهره‌مند شد. با اسنپ بهترین پزشکان متخصص و روانشناسان در تمام ساعات شبانه‌روز برای پاسخگویی به سوالات شما آماده هستند.

کاربران برای استفاده از این سرویس می‌توانند به سرویس پزشک و مشاور اپلیکیشن اسنپ مراجعه کنند. هم‌اکنون امکان استفاده از تست کرونا و خدمات پزشکی در خانه برای ساکنان شهرهای کرج، قم، مشهد، همدان، اصفهان و شیراز نیز فراهم شده است. کاربران با این سرویس قادرند بدون مراجعه حضوری به آزمایشگاه‌ها و مراکز درمانی از شرایط سلامتی خود آگاهی پیدا کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*