گوشی هواوی وای 9 ای

جعبه گشایی گوشی هواوی وای 9 ای ؛ جدیدترین میان رده هواوی در بازار ایران

گوشی هواوی وای 9 ای به عنوان جدیدترین میان رده هواوی وارد ایران شد. در ادامه، ویدیوی جعبه گشایی و نگاه اولیه به هواوی Y9a را مشاهده می‌کنید.

گوشی هواوی وای 9 ای – Huawei Y9a به عنوان یکی از جدیدترین گوشی های میان رده سال 2020 هواوی وارد بازار ایران شده است. امشب شرکت هواوی با برگزاری یک رویداد آنلاین از جدیدترین محصولات خود برای بازار کشورمان رونمایی کرد که یکی از آنها گوشی هواوی Y9a است و این گوشی رسما وارد بازار ایران شد. این گوشی با سخت افزار قدرتمند و مدرن، قابلیت‌های جدید و بسیار خوب و طراحی زیبا و منحصربه‌فرد در حد و اندازه یک گوشی بالارده ظاهر شده، اما در عین حال قیمت بسیار مناسبی دارد.

قرارگیری دوربین سلفی در یک ماژول پاپ آپ یا بالاجهنده باعث شده نمایشگر تمام صفحه و بدون ناچ با نسبت 92 درصدی صفحه نمایش به بدنه را در جلو داشته باشیم و این گوشی به گزینه‌ای عالی برای بازی کردن و تماشای فیلم تبدیل شود. طراحی نوآورانه و زیبای هاله‌ای یا Halo Design باعث شده این گوشی زیبا، گزینه‌ای مناسب برای جوانان و سلیقه‌های خاص باشد. جک 3.5 میلی‌متری هدفون که با وجود محبوبیت آن، امروزه در بسیاری از گوشی های هوشمند جدید حذف شده است، در این گوشی وجود دارد.

نمایشگر 6.63 اینچی IPS LCD با وضوح 2400 در 1080 پیکسل، سیستم عامل اندروید 10 با رابط کاربری EMUI 10.1، تراشه 12 نانومتری مدیاتک هلیو جی 80، پردازشگر گرافیکی Mali-G52، هشت گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی، دوربین چهارگانه شامل لنزهای 64 مگاپیکسلی استاندارد، 8 مگاپیکسلی فوق عریض، 2 مگاپیکسلی ماکرو و حسگر تشخیص عمق میدان 2 مگاپیکسلی، وجود لرزش‌گیر الکترونیکی و حالت سوپر نایت شات در دوربین، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی پاپ آپ، بلوتوث 5.1، حسگر اثر انگشت در لبه جانبی و باتری 4200 میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع 40 واتی از جمله ویژگی‌های شاخص هواوی وای 9 ای محسوب می‌شوند.

هواوی Y9a در سه رنگ نقره‌ای، صورتی و مشکی به بازار عرضه می‌شود و با قیمت اقتصادی و رقابتی‌ای که دارد، قطعا می‌تواند در بازار کشورمان به موفقیت برسد. همچنین در این گوشی از HMS یا سرویس‌های موبایلی هواوی استفاده شده که با وجود آن مشکلی از نظر نصب برنامه‌ها و دریافت خدمات مختلف نخواهید داشت. به عنوان مثال، در نسخه آپدیت شده HMS با 29 اپلیکیشن محبوب و پرکاربرد ایرانی مانند اسنپ، تپسی، آپ و دیوار سازگار شده است.

در ادامه می‌توانید ویدیوی جعبه گشایی و نگاه اولیه به هواوی Y9a را مشاهده کنید. همانطور که در این ویدیو مشاهده می‌کنید، گوشی جدید هواوی در رنگ مشکی به دست ما رسیده است. درون جعبه اولین چیزی که می‌بینیم خود گوشی است و در زیر آن دفترچه راهنما، سوزن خروج سیم کارت، قاب محافظ شفاف، شارژر 40 واتی و کابل شارژ یو اس بی C را مشاهده می‌کنید.

ویدیوی جعبه گشایی و نگاه اولیه به گوشی هواوی وای 9 ای

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. این همه پول بدی بعد نتونی توی کروم لوگین کنی واقعا مسخرست