سامسونگ گلکسی ای 32 5G

رندرهای گلکسی A32 5G را تماشا کنید

اخیرا گلکسی ای 42 به عنوان ارزان‌ترین گوشی 5G سامسونگ وارد بازار شد؛ ولی ظاهرا به زودی این لقب نصیب گلکسی ای 32 می‌شود. در ادامه نگاهی به رندرهای گلکسی A32 5G می‌اندازیم.

یک افشاگر سرشناس (OnLeaks) با انتشار رندرهای گلکسی A32 5G طراحی آن را نمایان کرده است. به گفته‌ی او، دستگاه بدنه‌ای از پلی‌کربنات خواهد داشت. بسیاری از گوشی های جدید سامسونگ، لبه‌های خمیده و یک برآمدگی در پشت برای دوربین‌های عقب دارند؛ اما در این تصاویر چنین چیزهایی دیده نمی‌شود.

علاوه بر سه دوربین با چیدمان عمودی، یک فلاش LED و یک سنسور نامعلوم هم در پنل پشتی وجود دارند. ظاهرا سایز نمایشگر مسطح گوشی، 6.5 اینچ است و با ناچ V شکل خود از یک دوربین سلفی میزبانی می‌کند. حاشیه اطراف صفحه نمایش چندان باریک نیست و چانه دستگاه حتی ضخامت بیشتری دارد.

ابعاد سامسونگ گلکسی ای 32 فایو جی 164.2 در 76.1 در 9.1 میلی‌متر توصیف شده است. حسگر اثر انگشت در لبه کناری دستگاه وجود دارد و جک 3.5 میلی‌متری هدفون، درگاه USB-C و یک اسپیکر در لبه پایینی دیده می‌شوند.

در این افشاگری درباره سایر مشخصات گلکسی A32 صحبتی نشده است؛ اما گزارش‌های قبلی به وجود سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی و سنسور عمق‌سنج 2 مگاپیکسلی در آن اشاره داشتند. با وجود سکوت سامسونگ، به نظر نمی‌رسد زمان زیادی به رونمایی از این گوشی 5G باقی مانده باشد.

رندرهای گلکسی A32 5G سامسونگ

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*