ارز دیجیتال فیس بوک

ارز دیجیتال فیس بوک با نام لیبرا از سال 2021 به صورت محدود عرضه می‌شود

ارز دیجیتال فیس بوک معروف به لیبرا با وجود مخالفت‌های گسترده جهانی قرار است از اوایل ژانویه سال 2021 به صورت محدود عرضه شود.

ارز دیجیتالی فیس بوک از اوایل ژانویه سال 2021 به صورت محدود عرضه خواهد شد. گفتنی است ارز دیجیتالی لیبرا یکی از ارزهای حساسیت برانگیز محسوب می‌شود که از ابتدا باعث مخالفت‌های گسترده جهانی شده و نگرانی‌های زیادی را به همراه داشته است.

جزئیات عرضه ارز دیجیتال فیس بوک 

شرکت فیس بوک قصد دارد ارز دیجیتالی خود را که بر پایه فناوری بلاک چین ایجاد شده به گونه‌ای عرضه کند که کاربران بتوانند با اپلیکیشن‌هایی چون فیس بوک، واتس اپ و اینستاگرام به نقل و انتقال پول بپردازند. از این رو این ارز دیجیتالی می‌تواند توجه میلیاردها کاربر را به خود جلب کند. همچنین لیبرا به کمک یک ارز دیجیتالی باثبات که متشکل از پول‌های ملی نظیر یورو، دلار، ین و پوند است پشتیبانی خواهد شد.

از تفاوت‌های مهم لیبرا با سایر ارزهای دیجیتالی می‌توان به این مورد اشاره کرد که معاملات با یک سیستم اثبات سهام تایید خواهند شد؛ طبق این سیستم، انجام معامله‌ها توسط افرادی که سهام یا مالکیت ارز دارند مجاز خواهد بود. هزینه‌های معاملاتی لیبرا سود زیادی را برای کاربران به همراه خواهد داشت. همچنین انجمن لیبرا وعده داده است که ارزش ارز را کنترل می‌کند تا همانند سایر ارزهای رمز پایه با نوسان مواجه نشوند. شرکت Facebook قصد دارد همزمان با عرضه از ارز دیجیتالی لیبرا یک کیف پول ویژه به نام نووی را نیز ارائه کند که دسترسی کاربران به آن با یک اپلیکیشن امکان‌پذیر خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*