نسل جدید تویوتا لندکروزر

نسل جدید تویوتا لندکروزر در آوریل 2021 معرفی خواهد شد

نسل جدید تویوتا لندکروزر در آوریل 2021 معرفی خواهد شد. این شاسی بلند ژاپنی نسبت به قبل از قوای محرکه جدید و سیستم تعلیق ارتقا یافته بهره خواهد برد.

شرکت تویوتا قصد دارد در آوریل 2021 برابر با فرودین 1400 از نسل جدید تویوتا لندکروز پرده بردارد. این شاسی بلند افسانه‌ای ژاپنی در یک حرکت غافل‌گیرکننده از پلتفرم بدنه روی فریم جدید F1 (که در نسل جدید توندرا نیز از آن استفاده خواهد شد) بهره نخواهد برد و قرار است روی معماری نسل فعلی خود تولید شود. هرچند تویوتا تغییرات گسترده‌ای در این خودرو اعمال خواهد کرد که از مهم‌ترین آنها می‌توان به قوای محرکه جدید و سیستم تعلیق ارتقا پیدا کرده اشاره کرد.

مشخصات احتمالی نسل جدید تویوتا لندکروزر

خبرهای جدیدی که منتشر شده حاکی از آن است نسل جدید تویوتا لندکروزر از موتور 6 سیلندر 3.4 لیتری توربو با واحد هیبریدی بهره خواهد بود. علاوه بر این یک موتور 3.3 لیتری توربو دیزل هم برای این خودرو قابل سفارش است که البته بعید به نظر می‌رسد این پیشرانه در تمام بازارها عرضه شود. برخی از منابع حوزه خودرو نیز اعلام کردند شرکت تویوتا قصد دارد این شاسی بلند را به شکل انحصاری با ظرفیت 5 نفر در بازار آمریکا عرضه کند و ویژگی‌های آفرودی بیشتری را برای آن در نظر بگیرد.

نسل جدید تویوتا لندکروزر

به احتمال زیاد قیمت لندکروزر جدید از قیمت 85 هزار و 515 دلاری نسل فعلی کمتر خواهد بود. همچنین شایعه‌ای در خصوص احتمال تولید نسخه خشن لندکروزر با پیشوند GR نیز منتشر شده است. علاوه بر آن احتمالا مدل جدید تویوتا لندکروزر آخرین مدل نسل فعلی این شاسی بلند در بازار آمریکا محسوب می‌شود. پیش‌بینی می‌شود این خودرو در در نیمه دوم سال 2021 به عنوان مدل 2022 به بازار عرضه شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*