گلکسی F62 سامسونگ در Geekbench دیده شد

مدتی قبل سامسونگ سری جدیدی به اسمارت‌فون‌هایش با نام گلکسی F اضافه کرد. حال عضو جدید این خانواده قرار است گلکسی F62 باشد.

در ماه اکتبر، سامسونگ از اسمارت‌فونی به نام Galaxy F41 در هند رونمایی کرد. این اولین مدل از سری جدید Galaxy F به شمار می‌رفت. حال طبق گزارشی، این شرکت به احتمال فراوان از دستگاه جدیدی در این سری، به نام Galaxy F62 رونمایی خواهد کرد. مشخصات این محصول در بنچمارک Geekbench لو رفته است.

طبق گفته های افشاگر معروف هندی، ایشان آگاروال (از طریق 91Mobiles)، بزرگ‌ترین سازنده اسمارت‌فون‌های جهان، در حال کار بر روی محصولی با شماره مدل SM-E625F است. انتظار می‌رود این گوشی با نام Galaxy F62 معرفی شود. با توجه به مارک تجاری و شماره مدل، این دستگاه به احتمال فراوان از نظر رده‌بندی چیزی مشابه با گلکسی M51 باشد. متاسفانه در حال حاضر اغلب مشخصات و ویژگی‌های گلکسی F62 هنوز افشا نشده است. به لطف بنچمارک‌ها  اما مشخصات کمی از این محصول منتشر شده است.گلکسی F62 سامسونگ

به محض انتشار این اخبار، یک افشا کننده‌ی دیگر لیست Geekbench محصول را منتشر کرد. بر اساس آن، Galaxy F62 دارای تراشه‌ی اگزینوس 9825 به همراه 6 گیگابایت حافظه رم خواهد بود. علاوه بر این، دستگاه به صورت پیش‌فرض دارای اندروید 11 است و احتمالا با One UI Core 3.0 ارائه خواهد شد. تا آنجایی که امتیازات بنچمارک دستگاه منتشر شده است، نسل بعدی سری اف سامسونگ، در بخش تک هسته‌ای 763 امتیاز و در بخش چند هسته‌ای 1952 امتیاز توانسته است کسب کند.

با گفتن این موارد، انتظار داریم که با گذشت زمان، اطلاعات بیشتری از گلکسی F62 منتشر شود. انتظار می‌رود سامسونگ در سه ماه نخست 2021 این دستگاه را معرفی کند.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*