رم هوی دیوتی 2021

رم هوی دیوتی 2021 قدرتمندتر از قبل معرفی شد

رم هوی دیوتی 2021 معرفی شد. این خودرو اکنون از قبل قدرتمندتر شده و از ظرفیت یدک‌کشی بیشتری بهره می‌برد. در ادامه با مشخصات این پیکاپ سنگین آشنا می‌شویم.

رم هوی دیوتی 2021 – Ram Heavy Duty در حالی معرفی شد که اکنون نسبت به گذشته از قدرت بیشتری بهره می‌برد. پیشرانه این خودرو اکنون 1458 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند که نسبت به مدل سال قبل 102 واحد بیشتر است. چنین گشتاوری ظرفیت یدک کشی این پیکاپ سنگین را به 16828 کیلوگرم افزایش داده است.

مشخصات رم هوی دیوتی 2021

رم هوی دیوتی 2021

گشتاور 1458 نیوتن‌متری این پیکاپ سنگین توسط یک موتور 6 سیلندر توربودیزل ساخت کامینز تولید می‌شود. علاوه بر این مهندسان سیستم سوخت‌رسانی را نیز ارتقا داده‌اند. ریل‌های فریم و اکسل عقب نیز با هدف افزایش ظرفیت یدک کشی بهبود یافته است. اگر مشتریان برای این خودرو آپشن چرخ پنجم برای اتصال به تریلر را سفارش دهند، قطعات به شکل کامل داخل محفظه بار ادغام می‌شود. همچنین هنگام استفاده از قلاب، ظرفیت یدک کشی به 10433 کیلوگرم کاهش پیدا می‌کند. مشتریان برای رم هوی دیوتی 2021 می‌توانند آینه دید عقب دیجیتالی را هم سفارش دهند.

رم هوی دیوتی 2021

شرکت رم مدتی قبل اعلام کرد برای این پیکاپ سنگین مدل سفارشی پاور واگن سالگرد ۷۵ سالگی را تولید خواهد کرد که این مدل از مواردی نظیر جلوپنجره مشکی و تریم تیره‌رنگ روی درها و در پشتی و ریل‌های سقف بهره می‌برد. این خودرو از رینگ‌های ۱۷ اینچی و لاستیک‌های ۳۳ اینچی نیز برخوردار خواهد بود.

رم هوی دیوتی 2021

در کابین مدل پاور واگن سالگرد ۷۵ سالگی شاهد تریم قهوه‌ای و مشکی و عناصر آلومینیومی برس خورده هستیم. صفحه نمایش ۱۲ اینچی و سیستم صوتی هارمن کاردون با قدرت ۷۵۰ وات و ۱۷ بلندگو به عنوان مهم‌ترین امکانات این مدل سفارشی محسوب می‌شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. یکی از آرزوهای من داشتن یکی از این وانت های آمریکایی هست