نرم نرمک میرسد اینک بهار…

باز هم سال نو، باز هم تحویل سال و باز هم سبز شدن دوباره.چه شکوه و عظمت غیرقابل وصفی در این نو شدن وجود دارد.فصل بهار، هر سال تکرار می شود و پدیده ی تازه ای نیست، اما آنچه هر سال تازگی دارد، شکفتن و جوانه زدن و تازه ماندن است.زیباست که طبیعت هیچگاه کهنه نمی شود و هر سال نو می شود، میوه میدهد، برگ میریزد، بخواب می رود و باز می شکفد… پروردگارم چه تدبیر زیبایی برای بیدار کردن منو تو اندیشیده… کافیست کمی عمیق تر ببینی… کاش ما انسان ها هم با این چنین نظم زندگی کنیم،نو باشیم و نو بمانیم، … شکوفا شویم، میوه دهیم و اگر برگ ریختیم، ناامید نشویم چرا که بهاری دیگر در راه است…

چند ساعتی بیشتر به بهار ۹۴ نمونده و همه برای شروع سال نو لحظه شماری میکنن، مطمئناً تا الان هم سیلی از پیامای تبریک سال جدید بهتون رسیده، خب حالا نوبت تیم گجت نیوزه! البته اول باید یه سری تشکر کنیم:

ممنون که یه سال با ما بودید یا اگه کمتر از یه ساله با ما آشنا شدین، قراره از دوستای خوب ما باقی بمونین…

ممنون که نظراتتونو با ما در میون گذاشتین، از انرژی های مثبت و نظرای دلگرم کننده گرفته تا انتقادای شدید!

ممنون از پیشنهادای فوق العادتون که به ما ایده های نو میده…

حرفای شما همیشه برامون شنیدنیه، ما همیشه منتظر حرفای شماییم…

امیدواریم گجت نیوز توی سال گذشته تونسته باشه به اطلاعاتتون اضافه کرده باشه، شما رو به روز نگه داشته باشه و یه دوست خوب براتون بوده باشه…

بنده به نمایندگی از تیم تحریریه ی گجت نیوز براتون بهترین ها رو توی سال جدید آرزو می کنم، یه سال توپ، پر از اتفاقای خوب!

امیدواریم توی سال جدید هم کنارمون باشین …

عکس زیر رو براتون گذاشتیم که میتونین به عنوان بک گراند گجت نیوزی نوروزی استفاده کنین. البته باید این نکته رو بگم که این عکس کاملاً اورجینال و فوق رئاله! چرا؟ چون عکسش، شکوفه های گلابی خونه ی خودمونه با عکاسی خودم و شعرشم(متعلق به فریدون مشیری عزیز) با دست خط بنده ی حقیره! (البته متن ابتدایی هم دست نوشته ی خود بنده بود! دیگه ببخشید به بزرگواری خودتون!)

این تصویر در ۲ رزولوشنه، یکی برای بک گراند دسکتاپ و یکی برای موبایل.

(برای بزرگ شدن تصاویر، روشون کلیک کنید)

noruz33

noruz43

دوست دارید گجت نیوز در سال جدید، بیشتر به چه موضوعاتی بپردازد؟ مطمئن باشید پاسخ های شما خط سیر ما را مشخص می کند…

درباره این نویسنده

ناهید سادات ریاحی ، زاده ی اردیبهشت ۶۹ و دانشجوی دکترای شیمی کوانتوم محاسباتی در دانشگاه شهید بهشتی است. او علاقمند به دنیای کوانتوم، تکنولوژی، فوتبال و موسیقی (رپ/راک) بوده و علاوه بر سردبیری دیپ لوک، به طراحی وب و نویسندگی در گجت نیوز، بیگ تم و ماهنامه جیبی GSM مشغول است. ( لینکدایناینستاگرام )