رابط کاربری EMUI 11

تعداد کاربران رابط کاربری EMUI 11 هواوی به بیش از 10 میلیون نفر رسید

تعداد کاربران رابط کاربری EMUI 11 هواوی ظرف مدت 82 روز از زمان عرضه جهانی به بیش از 10 میلیون نفر رسید که رکورد جدیدی برای این برند چینی محسوب می‌شود.

تعداد کاربران رابط کاربری EMUI 11 در کمتر از 3 ماه از زمان عرضه آن به 10 میلیون نفر در دنیا رسید. این مدت، یک ماه و نیم کمتر از زمانی است که نسخه‌ی EMUI 10 توانست به ۱۰ میلیون دست پیدا کند.

عبور تعداد کاربران رابط کاربری EMUI 11 از مرز ۱۰ میلیون نفر

هواوی به صورت رسمی در شبکه اجتماعی Weibo اعلام کرد تعداد کاربرانی که از گوشی‌هایی با رابط کاربری EMUI 11 استفاده می‌کنند، به عدد ۱۰ میلیون نفر رسیده است. این موضوع در حالی اتفاق افتاده که تنها ۸۲ روز از عرضه‌ی جهانی این نسخه از رابط کاربری هواوی برای گوشی های موبایل گذشته است. این به‌روزرسانی در ماه سپتامبر و در جریان کنفرانس HDC 2020 معرفی شد و پس از گذشت تقریبا ۳ ماه توانست به رکورد ۱۰ میلیون کاربر دست پیدا کند. این مدت، یک ماه و نیم کمتر از زمانی است که نسخه‌ی EMUI 10 توانست به ۱۰ میلیون کاربر برسد.

نسخه‌ی جدید رابط کاربری Emotion UI در کنفرانس توسعه‌دهندگان هواوی (Huawei Developer Conference) سال ۲۰۲۰ معرفی شد و مشخص بود که تغییرات ظاهری فراوان و بهینه‌سازی‌های زیربنایی بسیاری در آن لحاظ شده است.

یکی از بزرگ‌ترین تغییراتی که در EMUI 11 اعمال شده ، قابلیت نمایش چند پنجره به صورت هم‌زمان است که در آن، کاربر می‌تواند این قابلیت را با یک ژست حرکتی (Gesture) فعال کند. بهبودهایی هم در زمینه‌ی ارتباط بین کامپیوتر و گوشی موبایل صورت گرفته و امکان همکاری بین چند دستگاه فراهم شده است.

انیمیشن‌های صفحه Lock Screen هم خیلی شیک‌ و جذاب‌تر شده‌اند و زیبایی رابط کاربری گوشی موبایل را چند برابر کرده‌اند. این زیبایی‌های بصری از تغییرات اصلی EMUI 11 هستند و تم‌های جذاب همراه با صفحه نمایش همواره روشنی که نشانه‌هایی از زیبایی‌شناسی هنرمندانه در آن دیده می‌شود، از نکات مثبت به‌روزرسانی به شمار می‌آیند.

از زمان معرفی EMUI 11 در کنفرانس توسعه‌دهندگان هواوی، نسخه‌های بتا و همچنین نسخه‌های پایداری از این به‌روزرسانی برای دستگاه‌های مجاز هواوی ارائه شد. حالا هواوی پس از گذشت ۳ ماه توانسته است چنین رکوردی را با این سرعت ثبت کند. تعداد مدل‌هایی  که در کشور چین مجاز به دریافت EMUI 11 هستند (مجموع موبایل و تبلت) ۲۸ عدد است و در بازار جهانی به ۱۹ عدد کاهش پیدا می‌کند.

هواوی در بخش نرم افزاری محصولات خویش نیز سرمایه‌گذاری زیادی انجام داده و به تدریج در تلاش برای ارائه محصولات نرم افزاری اختصاصی از جمله سیستم عامل است.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*