یخچال های FSR سامسونگ

با مزایای قابلیت شوکیس در یخچال های FSR سامسونگ آشنا شوید

یخچال های FSR سامسونگ از ویژگی‌های متعددی از جمله قابلیت شوکیس بهره می‌برند که یک طرح نوآورانه و پرکاربرد محسوب می‌شود. در ادامه با مزایای این قابلیت آشنا می‌شویم.

ایستادن جلوی یخچال آن هم در حالی که درِ آن باز است و انرژی آن هدر می‌رود یکی از عادت‌های بد من از قدیم بود که این عادت بعدها به فرزندانم هم سرایت کرد. در واقع درِ یخچال که باز می‌شد تازه فرزندانم به این فکر می‌کردند که چه چیزهایی را برای خوردن انتخاب کنند! انگار فراموش می‌کردند که چرا درب آن را باز کرده‌اند؟ یخچال، اتاق فکر دخترم شده بود و پسرم هم که دستش به قفسه آبمیوه‌ها نمی‌رسید؛ ترجیح می‌داد حتی به قیمت شکستن موانع جلوی راهش، هر آن‌چه از یخچال می‌خواهد را بردارد.

در واقع یخچال قدیمی‌مان هم دیگر کشش خواسته‌های ما را نداشت و گاه و بیگاه مجبور بودیم برفک‌های آن را با سشوار آب کنیم، سروصدای زیاد موتور یخچال و مصرف بالای برق آن؛ همگی دست به دست هم داده بودند  که برای خرید یک یخچال جدید اقدام کنیم.

اما باید این بار از فناوری کمک بیشتری می‌گرفتیم تا مشکلاتی که سال‌ها با آن روبه‌رو بودیم دوباره تکرار نشود. در شبکه‌های اجتماعی با یخچال فریزرهای ساید بای ساید سامسونگ سری FSR آشنا شدم. یک یخچال که گویی تمام خواسته‌های یک خانواده را در نظر گرفته بود.

مزایای در شوکیس یخچال های FSR سامسونگ

یخچال در یخچال

یخچال های FSR سامسونگ

قابلیت شوکیس، جذاب‌ترین و کاربردی‌ترین قسمت یخچال های سری FSR سامسونگ است. یک طراحی نوآورانه و پرکاربرد که به محض باز کردن در یخچال تمایز خود را نسبت به هر آن‌چه تا کنون دیده‌اید نشان می‌دهد. وقتی در یخچال را باز می‌کنید یک درِ جدا (شوکیس) با محفظه‌های مخصوص طراحی شده تا مواد غذایی پر مصرف را به سرعت و آسان در یخچال پیدا کنید. در حقیقت شما می‌توانید از محفظه‌های شفاف و شیشه‌ای هر آن‌چه داخل محفظه‌های شوکیس هست را بدون باز کردن در اصلی یخچال مشاهده کنید.

یخچال های FSR سامسونگ

درِ شوکیس ۶ محفظه دارد که دقیقا بر اساس نیاز کاربران و کاملا هوشمندانه ساخته و طبقه‌بندی شده است؛ به شکلی که تمامی افراد خانواده از بزرگ تا کوچک به راحتی می‌توانند مواد خوراکی دلخواهشان را به ترتیب از بالا به پایین پیدا کنند. یعنی اگر فرزند کوچکی دارید که قد او به قفسه‌های بالاتر نمی‌رسد. می‌توانید مواد مورد نیاز او را در قفسه‌های پایین‌تر قرار دهید؛ یا می‌توانید لوازم و موادی که در حین آشپزی به آن‌ها احتیاج دارید را در محفظه‌هایی که برای دسترسی خودتان مناسب‌تر است بگذارید. مهم‌ترین مزیت شوکیس این است که اقلام موجود در یخچال از دریچه شفاف شوکیس به سادگی دیده می‌شوند و همه چیز به نظم در قفسه‌ها قرار می‌گیرند و دیگر خبری از باز گذاشتن‌های طولانی مدت در یخچال و ایستادن‌‌های چند دقیقه‌ای جلوی یخچال نیست و هر کدام از اعضای خانواده می‌دانند که خوراکی مورد پسندشان در کدام بخش قرار دارد. در واقع بخش شوکیس این امکان را فراهم می‌کند تا دیگر هر بار برای برداشتن شیشه مربا، آبمیوه یا بطری آب، دما و سرمای یخچال را تغییر ندهیم و از طریق محفظه‌های شوکیس خیلی سریع آنها را برداریم.

 یک یخچال پر از طراوت و سلامتی

یخچال های FSR سامسونگ

بعد از پشت‌ سر گذاشتن بخش شوکیس با محفظه داخلی یخچال روبه‌رو می‌شوید که کشوهای جادار و بزرگ آن ویژه موادی همچون میوه‌ و سبزی، گوشت و… در نظر گرفته شده تا این مواد به کمک حفظ جریان سرما شادابی، طعم طبیعی و مواد مغذی خود را حفظ کنند.

«محفظه داخلی»، مواد غذایی و خواروباری که لازم است در یخچال باشند را به طور کامل سالم و تازه نگه می‌دارد. این محفظه به دلیل جای‌گیری در قسمت عقب‌تر یخچال، حتی مکان مناسبی برای موادی است که می‌خواهید آن‌ها را مقوی و با طراوت برای مدت طولانی در یخچال نگه دارید.

یخچال های FSR سامسونگ

کشوهای عمیق فضای نگهداری بسیار بیشتری را هم در قسمت یخچال و هم در قسمت فریزر فراهم می‌کند. این کشوها دارای عمق و اندازه بزرگتر هستند، بنابراین جای دادن و بیرون آوردن مواد غذایی و همچنین نگهداری اقلام بزرگتر در آنها بسیار آسان‌تر شده است و نیازی حتی به دو نیم کردن هندوانه یا کدوهای بزرگ هم ندارید آن‌ها به سادگی در محفظه بزرگ یخچال جا می‌شوند. ضمنا در شرایط فعلی که رفت و آمد هم سخت شده است شما می‌توانید مقادیر زیادی از خریدتان را در یخچال های 761 لیتری سری FSR سامسونگ جای دهید و تا مدتها از تازه و مغذی بودن آن مطمئن باشید.

دوقلوی سرمایشی

سیستم سرمایشی دوقلوی ‎Twin Cooling Plus‎ در یخچال های FSR سامسونگ می‌تواند با ‎حفظ ۷۰ درصد رطوبت‎، در مقایسه با یخچال‌های معمولی، محیط مساعدی را برای حفظ مواد غذایی تازه در یخچال ایجاد ‌کند. بنابراین مواد اولیه تازه را تا مدت زیادی  بدون خشک کردن نگه می‌دارد. به این شکل لازم نیست که کاهو و میوه‌ها را در روزنامه بپیچید و در شرایطی که رعایت نکات بهداشتی هر روز مهم‌تر از قبل می‌شود سیستم سرمایشی این سری از یخچال‌ها در این زمینه نیز به کمک شما شتافته است.

انرژی بی‌صدا

صدای آزاردهنده‌ای که به خصوص شب‌ها در زمان خواب از یخچال قبلی‌مان می‌شنیدیم و قبض‌های برقی که هر ماه رقم‌های بزرگتری را نشان می‌داد همگی باعث شد تا تصورات ما از یک یخچال پیشرفته دگرگون شود. این تصورات پس از ورود ساید بای ساید جدید FSR سامسونگ به شکلی بروز پیدا می‌کرد، مثلا هنگامی که کوچک‌ترین صدایی از یخچال FSR نمی‌شنیدیم فکر می‌کردیم یخچال خاموش شده یا وقتی قبض برق به خانه ارسال می‌شد مبلغ درج شده کمتر از آنچه انتظار داشتیم، بود. عامل اصلی این اتفاق فناوری و طرح پیشرفته موتور دیجیتال اینورتر ساید بای سایدهای FSR سامسونگ بود. کمپرسورهای دیجیتال اینورتر بر خلاف کمپرسورهای معمولی که با یک سرعت ثابت کار می‌کنند، میزان مصرف انرژی و سرعت کارکرد خود را با نوع مصرف و میزان دمای مورد نیاز بهینه و تنظیم می‌کنند. این موتورها به منظور صرفه‌جویی در مصرف انرژی قادر هستند بین ۱۰۵۰ تا ۴۳۰۰ دور در یک دقیقه سرعت خود را تنظیم کنند. این موضوع موجب شده تا کمپرسورهای دیجیتال اینورتر در مقایسه با کمپرسورهای تک سرعته ۳۰ درصد انرژی کمتری مصرف کنند. عملکرد این فناوری به گونه‌ای است که کمترین صدای ممکن را تولید می‌کند در واقع دستگاه‌های مجهز به دیجیتال اینورتر بی‌صدا کار می‌کنند.

جلوه‌ای مدرن از زیبایی  

بدنه دستگاه یخچال های سری FSR در دو رنگ سفید و نقره‌ای زیبا و خلاقانه طراحی شده، طراحی عالی و ظریف آن، به همراه نمایشگر آبی یخی، زیبایی ناب و مدرنی را به آشپزخانه‌ها می‌بخشد. موتور دیجیتال اینورتر آن که کمترین صدا و کمترین مصرف برق را ممکن کرده است، در کنار قابلیت شوکیس که جذاب‌ترین بخش برای من و خانواده‌ام قلمداد می‌شود حالا یخچال خانه ما را به یکی از کاربردی‌ترین لوازم در خانه تبدیل کرده است.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*