سامانه پارلمان مجازی ایران

سامانه پارلمان مجازی ایران با مشارکت همراه اول راه‌اندازی شد

سامانه پارلمان مجازی ایران به عنوان سامانه یکپارچه‌سازی ارتباطات مردم با نمایندگان مجلس با همکاری و مشارکت همراه اول راه‌اندازی شد.

سه شنبه 18 آذر طی مراسمی با حضور محمدباقر قالیباف (رئیس مجلس شورای اسلامی ایران)، مهدی غیناقی (عضو هیئت‌مدیره همراه اول)، حسین طهرانی (مدیرعامل مبین نت) و جمعی از نمایندگان مجلس و مدیران همراه اول از سامانه پارلمان مجازی ایران به صورت رسمی رونمایی شد.

جزئیاتی از راه‌اندازی سامانه پارلمان مجازی ایران

نمایندگان مجلس شورای اسلامی به واسطه این سامانه قادر خواهند بود در مورد مهم‌ترین طرح‌ها و لوایح با مردم مشورت و نظرات و پیام‌های مردمی را دریافت کنند. در این سامانه هر نماینده دارای دفتر مجازی خواهد بود و مردم می‌توانند به جای این که وقت و هزینه زیادی صرف کنند، از این طریق در دفتر مجازی مراجعات خود را انجام دهند. پارلمان مجازی ایران با مشارکت همراه اول کسب‌وکار در مجلس شورای اسلامی ایران راه‌اندازی شد.

گفتنی است اپراتور همراه اول در طول دوران شیوع کرونا برای تسهیل دورکاری و برگزاری جلسات آنلاین برای نهادهای مختلف، بستر شبکه امن و اختصاصی خود را در اختیار سازمان‌ها و ارگان‌های حاکمیتی و دولتی نظیر شورای نگهبان، وزارت کشور و دادگاه‌ها قرار داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. تقریبا میشه گفت همکاری با بزرگترین شرکت مخابراتی دنیا