دانلود کنید : Greenify نرم افزاري براي بهینه سازی و افزايش طول عمر باتری گجت های اندرویدی

فکر نمیکنم در حال حاظر مشکلی بزرگتر از طول عمر باتری در گجت هایی نظیر گوشی های هوشمند و تبلت ها وجود داشته باشه.به همین دلیل است که تولید کنندگان سخت افزار و نرم افزار این گونه گجت ها ، همواره در پی پیداکردن راهی برای افزایش عمر باتری در آنها هستند.Greenify نام اپلیکیشنی حرفه ای در زمینه بهینه سازی مصرف باتری در گجت های اندرویدی است که در ادامه می تواند آن را دانلود نمایید.

این نرم افزار اندرویدی با قابلیت های بسیاری که دارد از مصرف بیش از حد باتری شما جلوگیری کرده و همچنین سرعت اجرای برنامه ها را افزایش می دهد.

Greenify علاوه بر افزایش سرعت اسمارت فون ها در مصرف باتری نیز صرفه جویی می کند. گاهی با وجود اینکه از یک اپلیکیشن استفاده نمی شود اما آن اپلیکیشن همچنان در حال فعالیت و در نتیجه کم کردن شارژ باطری اسمارت فون است. از سوی دیگر، برنامه هایی وجود دارند که شارژ زیادی از گجت ها کم می کنند، اینجاست که Greenify به میان آمده و به کاربران درباره برنامه های پر مصرف در زمان کم بودن شارژ هشدار می دهد.

نرم افزار فوق برای گوشی های روت شده قابل استفاده می باشد هم چنین دارای یک ویجت اختصاصی برای دسترسی سریع به برنامه ها می باشد لازم به ذکر است که می توانید این برنامه را در لیست سیاه دلخواه خود قرار دهید.

این اپلیکیشن همچنین دارای یک ویجت اختصاصی و امکان قرار دادن اپلیکیشن های پرمصرف در لیست سیاه است.برای نصب این اپلیکیشن می بایست گوشی شما روت شده باشد.( صفر تا صد روت به زبان ساده )

منبع:thetechhacker     ترجمه:gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. اپلیکیشن Greenify به این صورت که شما برنامه های مورد نظر رو به خاب زمستانی میبرید ، اجرا که کردید مجددا باید به خاب ببرید ، اجرا که کردید دوباره باید به خاب ببرید و همینطور داستان ادامه داره مثل یک سیکل چرخان … . (هوشمندانه این کار رو نمیکنه) . خب این کارها رو هم میشه دستی و بدون نصب چنین برنامه هائی انجام داد .

  2. محمدطاهر رئیسی بویرحسنی

    با سلام ضمن خسته نباشید وتبریک سال جدید گوشی من ال جی است قبلا شارژش زود تموم میشد اما الان نرم افزار cm security که یک انتی ویروس محبوب محصوب میشه رو ریختم روش اکنون باتری خیلی بهتر از قبل شده-ممنون خدافظ

  3. سلام به دوستان عزیز و کاربران و مدیران
    خب من میخام نرم افزاری رو به کاربران معرفی کنم که علاوه بر امتیازه بالایی که در گوگل پلی و اپل استور گرفته میتوان بدون روت از ان استفاده کرد که مصرف باطری را خیلی کم میکند
    http://gl1.ir/jctgr اینم لینکش
    برخی از امکانات و قابلیت های اپلیکیشن DU Battery Saver PRO & Widgets اندروید :

    * دارا بودن سه ویجت فوق العاده زیبا برای قرار دادن در صفحه اصلی

    * دارا بودن ویجت اختصاصی تسک کیلر برای بستن برنامه های در حال اجرا تنها با یک لمس

    * دارا بودن تابعی قدرتمند و دقیق برای گزارش تخمینی از زمان باقی مانده از میزان شارژ باتری شما

    * بهینه سازی استفاده از باتری با ۳ حالت از پیش تعیین شده حالت عمومی، حالت خواب و آماده به کار طولانی

    * دارا بودن تابعی قدرتمند برای نمایش میزان سطح باتری در نوار وضعیت برای اطلاع شما از میزان شارژ

    * دارا بودن انواع آهنگ های زنگ متعدد و زیبا برای وضعیت های مختلف باتری برای پخش در زمان های متعدد

    * تجزیه و تحلیل دقیق بسیاری از عوامل مصرف باتری نه برای برنامه ها بلکه سخت افزار اسمارت فون و تبلت شما
    در نصب این اپلیکیشن هیچ شکی نکنید دقت کنید که میتوانید بدون روت از ان استفاده کنید.