نظرسنجی: بهترین گوشی های سال 2020 را انتخاب کنید

بهترین گوشی های سال 2020 از نظر شما کدامند؟ در این نظرسنجی می‌توانید بهترین موبایل های امسال را در هفت دسته مختلف انتخاب کنید.

به ماه دسامبر یعنی آخرین ماه سال 2020 میلادی رسیده‌ایم و یک سال دیگر نیز سپری شده است. اما امسال بسیار متفاوت‌تر از بقیه سال‌ها بود. بسیاری از ما ماه‌هاست که سعی می‌کنیم در خانه بمانیم و بیشتر به جای دوستان و عزیزانمان، به گجت‌هایمان نگاه می‌کنیم. کاملا واضح است که ما گوشی های هوشمند خود را بسیار بهتر از گذشته می‌شناسیم، زیرا در سال 2020 بیشتر به آنها وابسته شده‌ایم.

بازار گوشی های هوشمند نیز در سال 2020 میلادی تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا قرار گرفت و شرکت‌های تولیدکننده اسمارت فون‌ها روزهای سختی را از نظر فروش محصولاتشان تجربه کردند. افرادی که دنیای تکنولوژی را از نزدیک دنبال می‌کنند در جریان هستند که امسال، سال جالبی برای حوزه گوشی های موبایل بوده است؛ گوشی های تاشو و انعطاف پذیر، چهار گوشی آیفون جدید و تکنولوژی‌های شارژ فوق سریع در سال جاری دیده شدند. بنابراین می‌بینیم که نوآوری در سال 2020 سرعت خود را کاهش نداد و همچنان در بین این گجت‌های دوست داشتنی حضور دارد.

در حالی که به پایان سال 2020 رسیده‌ایم، تقریبا تمام گوشی های مهم و مورد انتظار امسال عرضه شده‌اند. بنابراین وقت آن رسیده تا در مورد همه اتفاقاتی که امسال در دنیای گوشی های هوشمند افتاده، تامل کرده و بهترین موبایل های عرضه شده در دوازده ماه گذشته را انتخاب کنیم. به همین منظور، ما گوشی‌های مهم و برتر امسال را به هفت دسته تقسیم کرده‌ایم و گزینه‌های مد نظرمان را به رای گذاشته‌ایم. سه گزینه برتر در هر دسته به مرحله نهایی راه پیدا می‌کنند و در نهایت قهرمانان و بهترین گوشی های امسال در این دسته‌ها را مشخص می‌کنیم.

به این ترتیب از شما می‌خواهیم بهترین گوشی های سال 2020 را انتخاب کنید و به ما بگویید کدام موبایل‌ها را بیشتر از سایرین دوست دارید. همچنین در بخش نظرات به ما و دیگر کاربران بگویید که دلیل انتخاب شما چیست و بر اساس چه معیاری گزینه مد نظرتان را انتخاب کردید.

بهترین گوشی های سال 2020

بهترین گوشی پرچمدار

اول از همه از دسته پرچمدارها شروع می‌کنیم. در این دسته بهترین گوشی های موجود در بازار و در واقع گران‌قیمت‌ترین آنها قرار گرفته است. این گوشی‌ها در زمینه نمایشگر، چیپست، دوربین، باتری و دیگر ویژگی‌ها در بالاترین سطح قرار گرفته‌اند و می‌توان گفت چند سال جلوتر از چیزی است که در گوشی های میان رده ارائه می‌شود.

بهترین گوشی قاتل پرچمدار

دسته بعد به گوشی های قاتل پرچمدار (Flagship Killers) یا به بیانی دیگر، گوشی های بالارده مقرون به صرفه اختصاص دارد. این گوشی‌ها از نظر اندازه، طراحی، چیپست و سایر موارد چیزی کمتر از پرچمداران ندارند و در عین حال، قیمت آنها بسیار مناسب‌تر از گوشی های پرچمدار است.

بهترین دوربین

یکی از مهم‌ترین دلایل خرید یک گوشی بالارده و پرچمدار این است که آنها بهترین دوربین‌ها را دارند. بنابراین این دسته که گوشی‌هایی با بهترین دوربین در آن قرار گرفته‌اند، بیشتر شامل گوشی های پرچمدار می‌شود. اما به نظر شما کدام یک از آنها در عکسبرداری و فیلمبرداری بهتر از سایرین عمل می‌کند؟

بهترین گوشی گیمینگ

یک گوشی گیمینگ خوب باید از چیپستی قدرتمند و یک صفحه نمایش عالی برخوردار باشد. سیستم خنک‌کننده قوی و ویژگی‌های اضافی مانند دکمه‌های مخصوص بازی و همچنین لوازم جانبی مناسب نیز برای این دسته از گوشی‌ها حیاتی است. بنابراین در نظرسنجی زیر می‌توانید بهترین گوشی گیمینگ را انتخاب کنید.

بهترین گوشی میان رده

گوشی های بالارده و پرچمدار همواره محبوب و دوست‌داشتنی هستند، اما قیمت بالای آنها باعث می‌شود بسیاری از کاربران قادر به خرید این گوشی‌ها نباشند. در عوض گوشی های میان رده‌ای در بازار وجود دارد که شما می‌توانید بیشتر ویژگی‌ها را با نصف قیمت گوشی های پرچمدار دریافت کنید. این همان دلیلی است که باعث شده میان رده‌ها از پرفروش‌ترین گوشی‌های سال محسوب شوند. به نظر شما بهترین گوشی میان رده سال 2020 کدام است؟

بهترین گوشی های 5G اقتصادی

قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G یکی از جدیدترین ویژگی‌ها در بین گوشی های هوشمند سال 2020 محسوب می‌شود که محبوبیت زیادی هم پیدا کرده است. شرکت‌های مختلف‌، گوشی های زیادی را با پشتیبانی از شبکه 5G معرفی کرده‌اند که از جمله آنها می‌توانیم به جدیدترین پرچمداران برندهای مختلف اشاره کنیم. اما ما در اینجا برخی از گوشی های اقتصادی و میان رده را جدا کرده‌ایم که از شبکه 5G پشتیبانی می‌کنند.

بهترین گوشی های نوآور و خاص

در آخرین دسته، چند گوشی را معرفی کرده‌ایم که خارج از چارچوب قالب گوشی های هوشمند عمل کرده‌اند و نشان داده‌اند که نوآوری در دنیای گوشی های هوشمند به اندازه‌ی سال‌های اخیر نمرده است.

در نهایت از شما درخواست می‌کنیم با شرکت در نظرسنجی‌های بالا، بهترین گوشی های سال 2020 در دسته‌های مختلف را انتخاب کنید. گفتنی است دسته‌های گوشی های گیمینگ و گوشی های نوآور دارای گزینه‌های کمتری هستند و به همین دلیل در مرحله اول، قهرمان این دسته‌ها انتخاب می‌شود. اما برای سایر دسته‌ها، سه گزینه برتر به مرحله بعد راه پیدا می‌کنند و به زودی در مرحله دوم این نظرسنجی، بهترین بهترین‌ها را انتخاب خواهیم کرد. همچنین اگر گزینه مورد نظر شما در لیست های بالا وجود ندارد، لطفا در بخش نظرات همین مطلب، با ذکر نام گوشی آن را به ما و دیگر کاربران گجت نیوز معرفی کنید.