مشخصات ویوو ایکس 60

مشخصات ویوو ایکس 60 به طور رسمی اعلام شد

انتشار یک تیزر رسمی، برخی از مشخصات ویوو ایکس 60 – Vivo X60 را نمایان کرد. این گوشی هوشمند با لنز اپتیکال زایس و تراشه اگزینوس 1080 سامسونگ در راه است.

در این پوستر، جزئیاتی را از مشخصات اپتیک سری ویوو ایکس 60 می‌بینیم. اعضای این خانواده یک دوربین مایکرو-هد، دو لنز موازی و یک لنز دوربین ToF خواهند داشت. همچنین باید به مایکرو-پنل blacklight night vision 2.0 و ساختار 5 محوره ضد لرزش اشاره کنیم. در کنار فلاش LED نیز نام زایس و اطلاعاتی از این مجموعه دوربین درج شده است.

اما کمپانی چینی علاوه بر ZEISS با سامسونگ نیز همکاری دارد. ظاهرا دستگاه به پنل حفره‌دار سامسونگ با نرخ ریفرش 120 هرتز تجهیز می‌شود. تراشه 5 نانومتری اگزینوس 1080 نیز تامین کننده‌ی قدرت پردازش آن خواهد بود. این چیپ، یک ابرهسته Cortex-A78 با فرکانس 2.8 گیگاهرتز، سه هسته بزرگ A78 با فرکانس 2.6 گیگاهرتز و چهار هسته کوچک A55 با فرکانس 2.0 گیگاهرتز دارد. از Mali-G78 GPU ده هسته‌ای هم به عنوان پردازنده گرافیکی استفاده می‌کند.

البته علاوه بر مدل استاندارد ویوو X60 باید منتظر مدل‌های Pro و +Pro نیز باشیم. گفته می‌شود این آخری، از تراشه پرچمدار اسنپدراگون 888 قدرت خواهد گرفت. حتی اخیرا در بنچمارک Geekbench 5 عملکرد قابل توجهی از خود به جای گذاشت. کسب 1135 امتیاز در آزمون تک هسته‌ای و 3681 امتیاز در آزمون چند هسته‌ای، حاصل کار ویوو ایکس 60 پرو پلاس در گیک‌بنچ بود.

تمام اعضای این خانواده با تازه‌ترین نسخه OriginOS UI کار می‌کنند و بنابر گزارش‌ها در تاریخ 28 دسامبر (8 دی) معرفی خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*