گوشی ردمی کی 40

طراحی گوشی ردمی K40 را در این تصاویر واقعی ببینید

مدتی بود که چیزی از ردمی کی 40 – Redmi K40 نشنیده بودیم. ولی به تازگی تصاویری منتشر شده‌اند که طراحی گوشی ردمی K40 را نشان می‌دهند.

از زمانی که Redmi به طور مستقل از شیائومی کار خود را آغاز کرد، بسیار موفق بوده و گوشی هایی را از هشت سری مختلف روانه بازار کرده است. مدل‌های سری K از محبوب‌ترین‌ها هستند؛ تا جایی که کمپانی چینی، پنج مدل مختلف از ردمی کی 30 را تولید و عرضه کرد. حالا نوبت جانشینان است و بهترین موقع برای آشنایی با طراحی گوشی ردمی K40 !

منبع تصاویر، این گوشی را مدل استاندارد ردمی K40 معرفی کرده؛ هر چند که احتمالا همین زبان طراحی در تمام اعضای خانواده، مشترک خواهد بود. البته دستگاه درون یک قاب محافظ قرار دارد و بخش زیادی از بدنه آن را نمی‌توان دید؛ ولی صفحه نمایش، دوربین‌های عقب و درگاه‌های ارتباطی قابل رویت هستند.

روی نمایشگر یک حفره مرکزی برای میزبانی از دوربین سلفی وجود دارد. طراحی ماژول دوربین چهارگانه در پنل عقب هم کاملا نو شده و حالا در بخش فوقانی سمت چپ جای گرفته است.

محفظه سیم کارت روی فریم سمت چپ؛ اما درگاه USB-C همراه با گریل اسپیکر و جک 3.5 میلی‌متری هدفون در لبه پایین قرار دارد.

گزارش‌های اخیر از معرفی ردمی کی 40 در همین ماه دسامبر خبر می‌دهند. می‌توانیم از آن انتظار نرخ ریفرش بالا، پشتیبانی از شارژ سریع، برخورداری از تراشه پرچمدار اسنپدراگون و سیستم عامل پیش‌فرض اندروید 11 را داشته باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*