گوشی موبایل لنوو K3 Note معرفی شد

با اینکه لنوو گوشی های موبایل زیادی را با خود به نمایشگاه MWC 2015 آورده بود اما ظاهرا هنوز محصولات جدید دیگری برای معرفی دارد.این کمپانی چینی امروز از یک فبلت میان رده 145 دلاری با نام K3 Note رونمایی کرده که در ادامه با آن آشنا خواهیم شد.با گجت نیوز همراه باشید.

لنوو K3 Note مجهز به یک صفحه نمایش 5.5 با پنل IPS است که توانایی نمایش تصویر با رزولوشن 1080p ( فول‌اچ‌دی ) را داراست.قلب تپنده این اسمارت فون را چیپست ۶۴ بیتی مدیاتِک MT6752 به همراه پردازنده هشت هسته‌ای با فرکانس ۱.۷ تشکیل داده که با حافظه رم 2 گیگابایتی همراهی می شود.

یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت و دوربینی 5 مگاپیکسلی در جلو ، باتری 3000 میلی آپر ساعتی و حافظه داخلی 16 گیگاباتی را می توان از دیگر مشخصات این گوشی نام برد.

لنوو این فبلت را با اندروید 5 و رابط کاربری Vibe UI 2.5 ، قابلیت اتصال به شبکه ۴G و در رنگهای زرد و سفید با قیمت 145 در بازار چین عرضه کرده است اما از زمان عرضه جهانی این محصول ، فعلا اطلاعاتی در دسترس نیست.

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. طريقه sync اهنگ هاي zapya با گوشي ايفون رو مي گيد؟
    من از گوشي ديگه اي از طريق zapya اهنگ گرفتم …مي خواستم بپرسم چجوري مي تونم با پليري كه دانلود كردم (beats music,groove) اهنگ ها رو بالا بيارم.