رندرهای رسمی گلکسی اس 21

رندرهای رسمی گلکسی اس 21 منتشر شد؛ تایید شایعات قبلی

روز به روز خبرهای مربوط به معرفی نسل آینده پرچمداران سامسونگ داغ‌تر از قبل می‌شود. حال سرانجام امروز، رندرهای رسمی گلکسی اس 21 منتشر شد.

تا به امروز خبر، رندر و شایعات زیادی از خانواده گلکسی S21 سامسونگ کمتر از یک ماه قبل از معرفی رسمی آن‌ها مشاهده کردیم. حال امروز نگاهی دوباره به رندرهای رسمی گلکسی اس 21 در هر چهار رنگی که عرضه خواهد شد، می‌اندازیم.

رنگ بندی و رندر گلکسی s21

رندرهای رسمی گلکسی اس 21

از نسخه صورتی رنگ شروع کنیم؛ می‌توانیم برش صورتی برای بخش دوربین را ببینیم که تا لبه‌های کناری قاب دستگاه گسترش داشته است. این دقیقا همان چیزیست که در رندرهای قبلی نیز دیده شده بود. قاب صورتی فلزی برای دوربین در رنگ بنفش پرچمدار آینده سامسونگ نیز وجود دارد که به زیبایی هرچه بیشتر آن کمک کرده است. نسخه‌های سفید و مشکی نیز در بخش پشتی، رنگی هم تراز با جلو را برای بریدگی دوربین، دارا هستند.

تا کنون می‌دانیم که سامسونگ گلکسی S21  با ظرفیت‌های ذخیره سازی 128 گیکابایتی و 256 گیگابایتی مجهز به اگزینوس 2100 در هند و اروپا عرضه خواهد شد و در سایر مناطق باید منتظر این اسمارت فون با اسنپدراگون 888 باشیم. نمایشگر دستگاه نیز 6.3 اینچ بوده و در کل حاشیه‌های کوچک‌تری را شاهد هستیم.رندرهای رسمی گلکسی اس 21

با توجه به خبرها در بخش دوربین نیز، شاهد یک ماژول تله فوتو 64 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر، در کنار لنز 12 مگاپیکسلی اولترا واید و یک لنز دیگر 12 مگاپیکسلی خواهیم بود. طبق خبرها در مورد قیمت خانواده اس 21 انتظار می‌رود نسخه 128 گیگابایتی گیگابایتی Galaxy S21 با قیمت 849 یورو در اروپا به فروش برسد.