آبگرمکن ال جی

آبگرمکن ال جی با کارایی فوق‌العاده و طراحی ویژه در CES 2021 معرفی خواهد شد

آبگرمکن ال جی Inverter Heat Pump Water Heater که قرار است در نمایشگاه CES 2021 معرفی شود، در کنار ارائه کارایی فوق‌العاده با طراحی ویژه خود توانست جوایز متعددی را از آن خود کند.

ال جی الکترونیکس آبگرمکن پیشرفته و کم‌مصرف مجهز به پمپ حرارتی اینورتر خود را در CES 2021 رونمایی می‌کند. این محصول جدید و برنده جایزه CES Innovation، از کمپرسور مشهور DUAL Inverter ال جی بهره می‌برد که باعث گرم شدن سریع و مؤثر آب شده و علاوه بر این میزان مصرف انرژی پایین‌تری داشته و هزینه جاری آن کمتر خواهد بود. همچنین این دستگاه هوشمند بادوام و بسیار کارآمد با اپلیکیشن LG ThinQ سازگار است و به راحتی هر جا که باشید می‌توانید آن را کنترل کنید.

آشنایی با آبگرمکن ال جی

آبگرمکن ال جی

کمپرسور DUAL Inverter ال جی برای افزایش دمای آب از گرمای میعان استفاده می‌کند که در فرآیند فشرده‌سازی و گردش مبرد تولید می‌شود. نتیجه نهایی، آبگرمکنی است که هزینه سالیانه مصرف انرژی آن می‌تواند تا ۷۴ درصد کمتر از آبگرم‌کن‌های الکتریکی معمولی باشد. یک محصول جدید با دو ظرفیت ۲۰۰ و ۲۷۰ لیتری عرضه خواهد شد که توانسته‌اند رتبه انرژی چشمگیر A+ و A++ را از آن خود کنند.۲ برای کنترل هزینه‌های گرمایش آب، کمپرسور بسیار بادوام و مخزن آب این محصول گارانتی ۱۰ ساله دارند. سیستم کارآمد ال جی برای کاهش هزینه‌ مصرف الکتریسیته در کنار دو منبع گرمایشی داخلی خود (پمپ حرارتی و گرم‌کن) از هوا هم بهره می‌برد تا حتی در زمان پیک مصرف هم کاربران هرگز بدون آب گرم نمانند.

آبگرمکن ال جی

Inverter Heat Pump Water Heater هوشمند به وای فای مجهز است و به راحتی می‌تواند به اپلیکیشن موبایل LG ThinQ متصل می‌شود که برای دستگاه‌های Android و iOS ارائه شده است.۳ با استفاده از این اپلیکیشن صاحب‌خانه می‌تواند سیستم را از راه دور مدیریت و مانیتور کرده، پیام‌های یادآوری سرویس و نگهداری دوره‌ای را دریافت نموده و بدون نیاز به تماس با خدمات مشتریان برخی ایرادات سیستم را تشخیص دهد. کاربران همچنین می‌توانند به صورت لحظه‌ای دمای آب را کنترل کرده و از قابلیت برنامه‌ریزی اپلیکیشن برای تعیین برنامه کاری و مدت‌زمان کار دستگاه استفاده کنند.

Lyu Jae-cheol رئیس شرکت راهکارهای تهویه مطبوع و لوازم خانگی ال جی می‌گوید:

Inverter Heat Pump Water Heater جدید ال جی بازتاب تعهد ما برای ارائه محصولاتی با بالاترین کارایی است که تأثیر کمی بر هزینه انرژی مصرفی خانواده‌ها و کره زمین داشته باشند. ال جی همچنان به توسعه راه‌کارهای سازگار با محیط زیست ادامه می‌دهد تا زندگی روزانه را برای مصرف‌کنندگان در سراسر دنیا آسان‌تر سازد.

این محصول زیبا که برنده جوایز طراحی فراوانی همچون iF Design و Red Dot و IDEA بوده، سبک طراحی مدرن با خطوطی نرم دارد و هم‌راستا با جدیدترین لوازم خانگی لوکس ال جی طراحی شده و نصب آن هم به سادگی بقیه محصولات این شرکت است. فروش Inverter Heat Pump Water Heater ال جی از سه ماهه نخست سال ۲۰۲۱ در بازارهای اروپا و آمریکای شمالی آغاز خواهد شد و از ۱۱ ژانویه هم در غرفه مجازی (http://Exhibition.LG.com) نمایشگاه CES 2021 قابل مشاهده است.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*