بدترین بازی های سال 2020

بدترین بازی های سال 2020 را بشناسید

در ادامه می‌توانید با بدترین بازی های سال 2020 آشنا شوید، آثاری که از هر نظر ناامید کننده هستند و نباید وقت گرانبهای خود را برای آن‌ها صرف کنید.

در این مطلب به معرفی بدترین بازی های سال 2020 پرداخته‌ایم. فرقی ندارد که بر روی کنسول بازی می‌کنید یا رایانه شخصی، هر ساله تعدادی بازی تولید می‌شود که نباید هرگز به سراغ آن‌ها بروید.

با آغاز نسل جدید کنسول‌ها و در آستانه ورود به سال 2021 میلادی، اتفاق خوبی است که به گذشته نگاه کنیم و به بررسی آثار منتشر شده بپردازیم. در سال 2020 عناوین قابل توجهی منتشر شدند اما آثاری هم وجود داشتند که ساخت آن‌ها واقعا اشتباه بود و امیدواریم شاهد تولید چنین بازی‌هایی نباشیم.

بدترین بازی های سال 2020

این فهرست بر اساس نمره منتقدان و میانگین امتیاز آثار در سایت متاکریتیک تنظیم شده است. با اینکه بعضی وقت‌ها نظر منتقدان با مخاطبان عمومی متفاوت است اما در اکثر مواقع، می‌توان به حرف‌های آن‌ها اعتماد کرد. آثاری که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم، به حدی بی‌کیفیت هستند که حتی اگر مجانی عرضه شوند، باز هم ارزش ندارد حجم خود را برای دانلودشان به هدر دهید.

– نسخه بازسازی XIII

بدترین بازی های سال 2020

  • امتیاز متاکریتیک: 35

بازی XIII در سال 2003 منتشر شد و با اینکه از نظر تجاری شکست خورد اما خیلی زود توانست به محبوبیت بالایی برسد. این بازی به دلیل طراحی خاصی که داشت و برداشت ویژه‌ای که از سبک شوتر اول شخص ارائه می‌داد، طرفداران زیادی پیدا کرد و در ذهن گیمرهای قدیمی ماندگار شد.

متاسفانه این بازسازی جدید دارای مشکلات فنی و باگ‌های زیادی است که باعث می‌شود قدیمی‌تر و بی‌کیفیت تر از نسخه 17 سال قبل به نظر برسد. تغییراتی که در سبک گرافیکی بازی ایجاد شده، نه تنها به میراث نسخه اصلی ضربه می‌زند بلکه جذابیت تازه‌ای هم ندارد. این بازی مدتی قبل برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ عرضه شد. نسخه پلی استیشن 4 با میانگین امتیاز 44، فعلا بهترین عملکرد را دارد اما حتی این امتیاز هم ناامید کننده است.

– بازی Mittelborg: City Of Mages

بدترین بازی های سال 2020

  • امتیاز متاکریتیک: 34

بازی‌های کمی ساخته شده‌اند که المان‌های عناوین شهرسازی را با عناصر ماجراجویی تلفیق می‌کنند. تصور می‌شد که بازی میتل‌بورگ بتواند از چنین ایده‌ای به خوبی استفاده کند و به یک اثر غیرمنتظره تبدیل شود. سبک هنری به کار گرفته شده و ایده‌های بازی برای مدیریت یک شهر جادویی در ابتدا امیدوار کننده به نظر می‌رسد اما متاسفانه مشکلات اساسی بازی در بخش گیم پلی باعث شده تا تجربه آن هیچ لذتی نداشته باشد و کمتر کسی بتواند این اثر را تحمل کند.

از کنترل‌های غیرمنطقی و ترجمه‌های اشتباه متون که بگذریم، داستان بازی هم بسیار بی‌معنی و خسته کننده است تا هیچ دلیلی وجود نداشته باشد که کسی بخواهید این بازی را امتحان کند. این بازی بر روی رایانه‌های شخصی، نینتندو سوییچ و ایکس باکس وان در دسترس قرار دارد.

– بازی Fast & Furious Crossroads

بدترین بازی های سال 2020

  • امتیاز متاکریتیک: 34

تلفیق مسابقات اتومبیل رانی خیابانی، انفجار، یک برند سینمایی شناخته شده، در کنار بازیگران مشهوری که به عنوان صداپیشه حضور دارند، همه چیز نشان می‌داد که بازی سریع و خشمگین باید موفق و  پرفروش ظاهر شود. اما طرفداران نسخه‌های اصلی خیلی زود متوجه شدند که بازی Fast & Furious Crossroads آن چیزی نیست که انتظار داشتند.

فیزیک ماشین‌ها قدیمی است، محتوای خاصی در بازی وجود ندارد و قیمت بالای این نسخه را هم اضافه کنید. گیم پلی ضعیف و داستان بسیار کوتاه بازی باعث تا بازیکنان تصور کنند از آن‌ها سوءاستفاده شده است و پول خود را دور ریخته‌اند. این بازی به حدی بد است که حتی طرفداران آتشین نسخه‌های سینمایی هم از آن دفاع نمی‌کنند. بازی Crossroads در ماه اوت برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه‌های شخصی منتشر شد و اگر به بد بودن آن شک دارید، کافی است چهره وین دیزل را در بازی مشاهده کنید.

– بازی Dawn Of Fear

بدترین بازی های سال 2020

  • امتیاز متاکریتیک: 33

آثاری که در تلاش هستند حس و حال بازی‌های ترسناک کلاسیک را به مخاطبان القا کنند، معمولا مورد تحسین قرار می‌گیرند. حتی طرفداران بازی‌های ترسناک مدرن نیز از این مسئله استقبال می‌کنند اما متاسفانه بازی Dawn of Fear از هر نظر ناامید کننده است. این بازی از نظر مشکلات فنی، مخاطب را تا مرز جنون پیش می‌برد. باگ‌های بازی آن قدر زیاد است که گاهی در مقابل موانعی قرار می‌گیرید که اصلا نباید وجود داشته باشند. حتی شاید این سوال برای شما پیش بیاید که آیا سازندگان، علمی از بازی‌سازی دارند یا خیر.

البته مشکل به همین جا ختم نمی‌شود، تعلیق خاصی در بازی وجود ندارد و کمتر پیش می‌آید که اتفاق ترسناکی رخ دهد یا در محیط با صحنه وهم آوری رو به رو شوید. این بازی در حال حاضر تنها برای پلی استیشن 4 و رایانه‌های شخصی منتشر شده اما همانند دیگر عناوین فهرست بدترین بازی های سال 2020، دلیلی وجود ندارد که بخواهید آن را تجربه کنید.

– بازی Doug Hates His Job

بدترین بازی های سال 2020

  • امتیاز متاکریتیک: 32

این بازی به اصطلاح کمدی، در مورد فردی است که از شغل خود تنفر دارد اما هیچ چیز بامزه‌ای در اثر دیده نمی‌شود. کنترل‌ها روان نیستند و گیم پلی به شدت تکراری و خسته کننده است. گاهی هم ممکن است یک دکمه را فشار دهید و کار نکند.

منتقدان در توصیف بازی Doug Hates His Job، از واژه‌هایی همچون آزار دهنده و دیوانه کننده استفاده کرده‌اند. هنگامی که سازندگان به اثر خود اهمیت نمی‌دهند، چرا باید کسی بخواهد آن را تجربه کند؟ این بازی تنها بر روی ایکس باکس وان در دسترس قرار دارد.

– بازی This Is The Zodiac Speaking

بدترین بازی های سال 2020

  • امتیاز متاکریتیک: 30

یک ایده جذاب دیگر که به بدترین شکل ممکن اجرا شده است. بازی «این زودیاک است که حرف می‌زند» از هر نظر ناامید کننده و افتضاح است. اگر با زودیاک آشنا باشید، احتمالا می‌توانید حدس بزنید که این اثر قرار است یک بازی جنایی با عناصر بررسی محیط باشد.

مکانیک‌های مخفی کاری غیرمنطقی، صداپیشگی ضعیف و یک داستان کلیشه‌ای باعث شده تا خیلی زود از تجربه این بازی پشیمان شوید. پایان بازی توهین آمیز است، گرافیک آن به درستی بهینه نشده و سازندگان هیچ اهمیتی به صداگذاری نداده‌اند. سازندگان حتی نتوانسته‌اند داستان بازی را به درستی روایت کنند تا حداقل مشکلات دیگر کمرنگ‌تر شود. اگر با زودیاک آشنایی ندارید، توصیه می‌کنیم تا فیلم درخشان سال 2007 به کارگردانی دیوید فینچر را تماشا کنید. بازی This Is The Zodiac Speaking برای کنسول‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ و همچنین رایانه‌های شخصی منتشر شده است.

– بازی Tiny Racer

بدترین بازی های سال 2020

  • امتیاز متاکریتیک: 29

بازی‌های زیادی به این سبک و سیاق ساخته شده‌اند که اتفاقا بسیاری از آن‌ها سرگرم کننده هستند اما تاینی ریسر نه ویژگی اضافه‌ای نسبت به آن آثار دارد و نه اصلا توانسته در حد و اندازه همان عناوین معمولی باشد. شما حتی کنترل زیادی بر روی ماشین خود ندارید که واقعا اتفاق عجیبی است!

یک برخورد کوچک با ماشین‌های دیگر یا دیواره‌ها کافی است تا ماشین شما از دور مسابقه خارج شود. واقعا هیچی دلیلی ندارد که کسی بخواهد بازی Tiny Racer را حتی برای مدتی کوتاه تجربه کند، آن هم وقتی ده‌ها بازی بهتر از آن را می‌توانید بر روی اندروید یا نینتندو سوییچ پیدا کنید که برای مخاطب خود ارزش قائل هستند.

– بازی Outbreak: The New Nightmare

بدترین بازی های سال 2020

  • امتیاز متاکریتیک: 26

یک بازی دیگر که قصد داشته یادآور نسخه‌های قدیمی مجموعه رزیدنت اویل باشد اما تنها موفقیتش، حضور در فهرست بدترین بازی های سال 2020 است. بازی آوت برک در ظاهر نشان می‌دهد که پتانسیل‌های زیادی دارد و می‌تواند طرفداران آثار ترسناک سبک بقا را راضی کند اما اجازه ندهید که سازندگان شما را فریب دهند، این بازی، بیشتر یک اثر نصفه نیمه است که گویی ساخت آن به پایان نرسیده.

باگ‌های بازی تمام نمی‌شوند و داستان خاصی برای دنبال کردن وجود ندارد. گرافیک بازی هم آن قدر پایین است که شما را به یاد عناوین پلی استیشن 2 می‌اندازد و متاسفانه عنصر ترس به کلی از بازی غایب است. بازی Outbreak: The New Nightmare را بیشتر باید یک پارودی در نظر گرفت که قصد مسخره کردن این ژانر را دارد. این بازی برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، رایانه‌های شخصی و نینتندو سوییچ منتشر شده است.

– بازی Robot Squad Simulator X

بدترین بازی های سال 2020

  • امتیاز متاکریتیک: 25

داستان بازی در مورد ربات‌هایی است که باید ماموریت‌های مهمی را انجام دهند، ماموریت‌هایی که برای انسان‌های عادی خطرناک است. اینکه با چنین ایده‌ای بازی بسازید و نتیجه نهایی یک اثر کاملا خسته کننده و آزار دهنده از آب در آید، واقعا غافلگیر کننده است. انجام کارهایی همانند خنثی کردن بمب و خلبانی پهپاد می‌توانست به یک گیم پلی هیجان انگیز منجر شود اما طراحی بد و گیم پلی ضعیف باعث شده تا نه تنها از به اتمام رساندن ماموریت‌ها، احساس موفقیتی نداشته باشید بلکه دیگر هرگز به سراغ این بازی نروید.

بازی Robot Squad Simulator X یکی از آن آثاری است که انجام دادنش چیزی جز افسوس برای شما به همراه نخواهد داشت، افسوس از زمانی که برای دانلودش هدر داده‌اید و افسوس از پولی که خرج کرده‌اید.

– بازی Bounty Battle

بدترین بازی های سال 2020

  • امتیاز متاکریتیک: 23

و در نهایت به بازی Bounty Battle می‌رسیم که بدون شک بدترین بازی سال 2020 است. این بازی برای همه پلتفرم‌ها منتشر شد و همه نسخه‌های آن امتیازات پایینی دریافت کرده‌اند. بانتی بتل آن قدر بد طراحی شده که مخاطبان را به تفکر وادار می‌کند. پس از تجربه این عنوان، احتمالا باید در زندگی و انتخاب‌هایتان، یک بازنگری داشته باشید.

بازی Bounty Battle با تقلید از سری Super Smash Bros ساخته شده است اما در مقایسه با آن مجموعه هیچ حرفی برای گفتن ندارد. نرخ فریم پایین، مکانیک‌های مبارزه ناکارآمد که حتی بازی در مورد آن‌ها توضیحی هم ارائه نمی‌دهد، منوهای عجیب و غریب، انیمیشن‌های نیمه کاره، گرافیک ضعیف و ده‌ها ایراد دیگر که همگی به یک نکته اشاره دارند: از این بازی دوری کنید.

آیا هیچ کدام از عناوین فهرست بدترین بازی های سال 2020 را تجربه کرده‌اید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*