SSD های اکسترنال اپیسر

از SSD های اکسترنال اپیسر مدل‌های AS721 & AS722 با اینترفیس USB 3.2 Gen 2 و سرعت شگفت‌انگیز آن لذت ببرید

اپیسر پیشروترین برند ذخیره‌سازی دیجیتال، از SSDهای قابل حمل AS722 و AS721 که دارای سرعت بالا، ضد ضربه، سبک و با ظرفیت بالا رونمایی کرده است.

این اس اس دی های اکسترنال مجهز به جدیدترین رابط انتقال (اینترفیس) USB 3.2 Gen 2 است و دارای سرعت خواندن/ نوشتن تا 1000/900 مگابایت بر ثانیه است که بیش از 10 برابر سریعتر از هارد دیسک های اکسترنال رایج برای انتقال فیلم‌های 4k یا پرونده‌های بزرگ چندرسانه‌ای است و باعث صرفه‌جویی بسیار در زمان انتقال اطلاعات و بهبود کارایی کار می‌شود.

این SSDها با ویژگی ضد ضربه و ضد لرزش خود فشارهای محیطی را به طور موثری کاهش داده و بر عمر SSDها افزوده و با مجهز بودن به رابط‌های USB-C و رابط‌های بازی مانع از مشکلات ناشی از اتصالات نادرست می‌شود، همچنین با عبور از استاندارد Transit Drop Test از داده‌های ارزشمند کاربران در سقوط از ارتفاع 1.22 متری بهترین حفاظت و کارایی عملیاتی را فراهم می‌کند.

SSD های اکسترنال اپیسر

SSDهای AS722 و AS721 با وزن 55 گرم و ضخامت 12 میلی‌متر، به راحتی در جیب قرار می‌گیرد و کاربر احساس رضایت و راحتی می‌نماید. بدنه آن از فلز با سطح سند بلاست شده برای جلوگیری از به جا ماندن اثر انگشت بر روی آن طراحی شده است و امکان حمل مقادیر زیادی اطلاعات در هر زمان و هر مکان فراهم می‌کنند.

SSDهای AS722 و AS721 با به‌کارگیری ویژگی پورت USB-C امکان پشتیبانی از چندین سیستم عامل مانند ویندوز، سیستم عامل Mac و Android دارد ، این پورت با اتصال ساده مانع از فرسودگی ناشی از قرار دادن و حذف مکرر می‌شود. همچنین با کابل‌های همراهش نه تنها با رابط‌های USB-A بلکه با رایانه‌ها و لپ تاپ‌ها سازگار هستند و می‌توانند برای نسل جدید رابط‌های (اینترفیس) USB-C استفاده شوند.

SSD های اکسترنال اپیسر

اپیسر با عبور از ماژول‌های حافظه، SSDهای صنعتی و محصولات دیجیتال مصرف کننده به عنوان یک تولید کننده پیشرو با توانایی ادغام تحقیق و توسعه، طراحی و ساخت و فروش در جهان است. این شرکت به طور مداوم محصولات و خدمات نوآورانه قابل اعتمادی مختلف و مطابق با روح نام تجاری “دسترسی به بهترین‌ها” را از زمان تاسیس خود ایجاد کرده است و به مصرف‌کنندگان امکان می‌دهد زندگی روزمره خود را به راحتی ضبط کرده و داده‌های دیجیتالی را ذخیره و به اشتراک بگذارند.