جعبه گلکسی S21

لوازم جانبی از داخل جعبه گلکسی S21 هم حذف می‌شود!

سامسونگ می‌خواهد لوازم جانبی ضروری مثل شارژر و هدفون را از داخل جعبه گلکسی S21 حذف کند. این درحالیست که سامسونگ اپل را برای این اقدام تمسخر می‌کرد!

بعد از اینکه سامسونگ اپل را برای حذف شارژر و هدفون از داخل جعبه گوشی‌های گران قیمت آیفون ۱۲ مورد تمسخر قرار داد، شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد خود سامسونگ هم می‌خواهد از اپل پیروی کند! بر اساس یک شایعه جدید، سامسونگ هدفون و شارژر را از داخل جعبه گلکسی S21 خود حذف خواهد کرد. ظاهراً سامسونگ پست‌های خود در شبکه‌های اجتماعی که در آن اپل را به خاطر حذف لوازم جانبی ضروری از جعبه گوشی‌هایش مسخره کرده بود، حذف کرده است.

جعبه گلکسی S21 هم مثل آیفون ۱۲ آب رفت!

حذف این پست‌ها می‌تواند بدان معنا باشد که سامسونگ تصمیم گرفته همین رویه را دنبال کند. گرچه تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند به بهانه حفاظت بیشتر از محیط زیست و اینکه کاربران اغلب دارای این لوازم جانبی هستند در حال حذف لوازم جانبی ضروری مثل شارژر و هدفون از داخل جعبه گوشی‌هایشان هستند؛ اما این باعث سوددهی بیشتر و کسب درآمد بیشتر برای آن‌ها می‌شود.

فعلاً باید منتظر ماند و دید که آیا این شایعه به واقعیت تبدیل می‌شود یا خیر. در حال حاضر شایعات جذابی در مورد گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۱ شنیده می‌شود. این خانواده در سه نسخه به نام‌های S21، +S21 و S21 Ultra عرضه خواهند شد. دو مدل معمولی و پلاس به یک نمایشگر مسطح تجهیز خواهند بود،‌ در حالی که مدل اولترا از یک نمایشگر خمیده استفاده می‌کند. گرچه خمیدگی این نمایشگر کمتر از نمایشگر به کار رفته روی گوشی گلکسی اس ۲۰ اولترا است.

نسخه آمریکایی این گوشی‌ها با چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ در زیر قاب خود وارد بازار می‌شوند،‌ در حالی که نسخه اروپایی آن‌ها به چیپست اگزینوس ۲۱۰۰ ساخت خود سامسونگ تجهیز می‌شود. آنطور که از شواهد پیداست، گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۱ قرار است ۱۴ ژانویه (۲۵ دی) معرفی شوند.