منتظر محصولات جدید شیائومی در سالروز تاسیس این شرکت باشید

11 فروردین سالروز تولد 5 سالگی تاسیس کمپانی چینی شیائمی است.شرکتی که ره 100 ساله را تنها در 5 سال پیمود و با ارائه محصولات ارزان قیمت به یکی از شرکت های بزرگ جهان تبدیل شد.حالا از این کمپانی خبر رسیده که این شرکت قصد دارد در ۱۱فروردین به مناسبت پنجمین سالگرد تأسیس خود محصولات جدیدی را معرفی کند. در بین این محصولات نام یک ساعت‌هوشمند و یک اسمارت‌فون جدید به چشم می‌خورد.

در حالی که هنوز هیچ نشانه‌ای درباره آنچه در این مراسم ارائه خواهد شد وجود ندارد، این امکان وجود دارد که شاهد اولین اسمارت‌واچ شیائومی با نام “می واچ” باشیم. گفته شده این ساعت هوشمند علاوه بر طراحی زیبا و براق ، قابلیت اندازه‌گیری و نمایش فشارخون، از طریق پالس‌های امواج را نیز خواهد داشت.

همانطور که گفته شد علاوه بر ساعت، پیش بینی می شود که یک موبایل میان رده نیز در تاریخ ۱۱ فروردین معرفی شود. این دستگاه که هم اکنون با نام Ferrari شناخته می شود، نمایشگری ۴.۹ اینچی دارد و از رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ بهره می برد. شیائومی برای «فراری» از پردازنده Snapdragon 615 استفاده کرده است؛ این پردازنده هشت هسته ای، از معماری ۶۴ بیتی برخوردار است و با فرکانس ۱.۶ گیگاهرتز فعالیت می کند.

منبع : gadgets.ndtv

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*