مقاومت لایت فون 2

تست مقاومت لایت فون 2 ؛ گوشی سیاه و سفید با نمایشگر E-Ink

در تست مقاومت لایت فون 2 – Light Phone 2 خواهیم دید که این گوشی سیاه و سفید چه ویژگی‌های نهفته‌ای دارد و چقدر زیر فشار دست و آتش دوام خواهد آورد.

لایت فون 2 نام گجتی است که درواقع حتی با پشتیبانی از اتصال به شبکه 4G نمی‌توان نام آن را گوشی هوشمند نامید. این گوشی شدیدا امکانات محدودی دارد و به عنوان یک گجت 300 دلاری، عملا استفاده خاصی را به جز برقراری تماس و یا نوشتن پیام و دیدن ساعت برای شما ارائه نمی‌کند! درحالی که با وجود همه این مسائل، جالب است بدانید که هدف سازندگان این دستگاه نیز همین است؛ دوری از دنیای شبکه‌های اجتماعی و روی آوردن به امکانات ساده و اولیه.

به هر حال فضای مجازی و دنیای مدرن امروزه به بخش بزرگی از زندگی افراد تبدیل شده که برای برخی از افراد خسته کننده یا حتی آزار دهنده شده است. به همین منظور، گوشی Light Phone 2 عرضه شده تا با خرید آن کمی از این شرایط دوری کنید.

اما اگر به توضیحات ابتدای مطلب دقت کرده باشید، حتما توجه کرده‌اید که قیمت این دستگاه حدود ۳۰۰ دلار اعلام شده است؛ قیمتی که با پرداخت آن، می‌توانید برای خود یک کنسول ایکس باکس سری اس را خریداری کنید! این یعنی آیا لایف فون 2 ارزش خرید و پرداخت چنین مبلغی را خواهد داشت؟ بهتر است در ویدیو تست مقاومت این ویدیو، به جواب این سوال برسیم.

تست مقاومت لایت فون 2