بالش هوشمند هواوی

بالش هوشمند هواوی با نظارت بر خواب معرفی شد

در طی رویدادی، بالش هوشمند هواوی با نظارت بر خواب رونمایی شد. Smart Choice MOK PLANET نام این بالش لاتکس هوشمند است.

امروز در چین، رسما از بالش هوشمند هواوی رونمایی شد. هنگامی که دراز می‌‎کشید، بالش به طور خودکار داده‌هایی مانند ضربان قلب و میزان تنفس را به صورت خودکار کنترل می‌کند. این بالش هوشمند دارای قیمت خرده فروشی 449 یوان (68 دلار) و قیمت اولیه 499 یوان (76 دلار) است.

بالش لاتکس Huawei Smart Choice MOK PLANET دارای هسته‌ای دو لایه است. یک لایه هسته 9 سانتی متری با قابلیت افزایش ارتفاع و یک بخش 2 سانتی متری جدا شونده برای این محصول در نظر گرفته شده است. ارتفاع آن نیز متناسب با عادات خواب افراد تنظیم می‌شود. همچنین بالش از 93 درصد کلاژن لاتکس طبیعی تایلندی ساخته شده  است. انعطاف پذیری محصول بسیار خوب بوده و به سرعت می‌تواند با انحنای گردن منطبق شده و اثر فشار شانه و گردن را از بین ببرد.بالش هوشمند هواوی

در هنگام قالب‌گیری بیش از ده‌ها هزار منافذ لانه زنبوری قرار گرفته است. این منافذ، تهویه طبیعی را امکان پذیر کرده و بالش را با طراوت بیشتر برای استفاده نگه می‌دارند. پس از آزمایش و صدور گواهینامه SGS، اعلام شد که هسته بالش لاتکس، فاقد محتوای فرمالدهید است و دارای استانداردهای ضد قارچ درجه یک بوده و می‌تواند از جذب کنه تا 99 درصد جلوگیری کند.

در بخش طراحی، بخشی حلزونی شکل در دو طرف این بالش هوشمند هواوی قرار گرفته است که میزان فشار وارد به گوش در هنگام خوابیدن به پهلو را می‌کاهد و یک خواب راحت را در تمام شب برای شما فراهم می‌کند. بالش هوشمند هواوی

در این بالش‌های هوشمند، سنسور نظارت غیر القایی نازکی تعبیه شده است که داده‌های خواب مانند ضربان قلب، میزان تنفس، چرخه خواب، تعداد چرخش‌ها و تعداد ترک بالش را پایش می‌کند. این موضوع به کنترل خواب شما در تمام طول شب کمک شایانی می‌کند.

سیستم کاری دستگاه نیز این گونه است که با استفاده از برنامه Huawei Smart Life، داده‌های خواب شما ظبط شده و گزارش‌های روزانه، هفتگی و ماهانه را به شما ارائه خواهد داد و باعث بهتر شدن خواب و بهبود آن می‌شود.