برنامه احتمالي HTC براي MWC 2014 : یک اسمارت فون پرچم دار ٬ یک فبلت ارزان و سه گجت پوشیدنی

htc mwc 2014

هر چه بیشتر به نمایشگاه MWC بارسلون 2014 نزدیک می شویم ٬ ما به شایعات و شایعات و به حقیقت نزدیک تر می شوند.حالا گویا اچ تی سی می خواهد از اشتباهات سال پیش درس بگیرد و این بار جای پای خود را محکم تر کند.آنها با دستی پر به نمایشگاه خواهند آمد و تا انجا که ما می دانیم علاوه بر ارایه دو تلفن هوشمند ٬ سرکی هم به بازار گجت های پوشیدنی می خواهند بکشند آن هم نه یکی ٬ بلکه 3 تا . بیایید بر دانسته هایمان مروری بکنیم ….

htc mwc 2014

 ابتدا بیایید به اخبار ابزارهای پوشیدنی اچ تی سی بپردازیم : گفته می شود قرار است 2 ساعت هوشمند به همراه یک ابزار ناشناخته که آن را " دستبند الکترونیکی پخش کننده موزیک " می نامند ٬ معرفی شود. از این 2 ساعت هوشمند ٬ یکی نمونه ای مشابه با ساعت شرکت کوالکام با نام Toq خواهد بود و دیگری ساعتی که از Google Now بهره می برد. البته دقیقا هنوز معلوم نیست این چه معنی می دهد اما اگر کمی به عقب برگردیم ٬ چند ماه پیش با تولید کننده های تایوانی مذاکراتی برای تولید ساعتی با بهره گیزی از google now انجام داده بود ٬ حالا چه بهتر که این تولید کننده اچ تی سی باشد.

htc mwc 2014

و اما دو تلفن هوشمند ٬ اول آن که بسیار سر و صدا کرده و هنوز نیامده گوش دنیا کر کرده ٬ یعنی اچ تی سی M8 که احتمال نام گذازی های مختلفی مثل One Two (که از نظر ما بی معناست) و یا New HTC ONE هم هست. این بار تصاویر دیگری از آن تقدیم Evleaks شده(!) که به ما رنگ نوک مدادی و نقره ای آن را معرفی می کند و کاملا با بقیه شایعات سازگار است.

htc mwc 2014

پس دیگر کم کم می توانید مطمئن باشید که دارید به پرچمدار بعدی اچ تی سی نگاه می کنید. مشخصات این پرچمدار اما زیاد با موبایل ها هوشمند انتهای 2013 تفاوتی ندارد (که به نظر ما نیازی به از آنها بیشتر هم نیست) ٬ پردازنده اصلی اسنپ درگون 800 به همراه نمایشگر 5 اینچی 1080p ٬ البته این بار با 2 دوربین که هنوز ما نمی دانیم قرار است چکار کنند و فلش دوگانه به سان آنچه در آیفون 5اس دیدیم.  

htc mwc 2014

اما بیایید به گزینه جالب تری نگاه کنیم ٬ گویا اچ تی سی هم دارد به جمع تولید کنند های فبلت های ارزان قیمت می پیوندد. جمعی که سامسونگ اول باز با تولید سری گرند و سپس سری مگا آن را شکل داد و سپس سونی ٬ هوآوی و نوکیا به آن پیوستند. نمایشگری 5.5 اینچی با رزلوشن HD 720p و پردازنده اصلی اسنپ درگون 400 ٬ 4 هسته ای با فرکانس 1.6 گیگاهرتز در کنار 1.5 گیگابایت درون این فبلت ارزان قرار دارد. اندرویید 4.4 سیستم عامل آن است و سنس 6 هم بر تن آن پوشانده اند.خوب یا بد ٬ اما این بار خبری از به اصطلاح " آلترا پیکسل " اچ تی سی در میان نیست و دوربین آن 13 مگاپیکسلی خواهد بود. جایی چشمان گرد شد که خواندیم دوربین دوم آن 5 مگاپیکسلی خواهد بود ٬ خب اقلا به نظر ما نیاز نیست ٬ بهتر است روی این مساحت سنسور همان 2 مگاپیکسل را تعبیه می کردند تا نور بیشتری جذب شود.
نظر شما چیست ؟ کدام جذاب تر است؟ به راستی اچ تی سی قصد کولاک دارد !

منابع : gsmarena | phonearena | gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*