دعوتنامه مراسم معرفی گوشی هواوی Ascend P8

غول بزرگ چینی ، کمپانی هواوی در حال آماده شدن برای معرفی پرچم دار سال 2015 خود یا همان گوشی Ascend P8 است.این شرکت امروز دعوت نامه مراسم معرفی این اسمارتفون را برای تاریخ 15 آوریل ارسال کرده است.

این تلفن هوشمند جدید با صفحه نمایشی 5.2 اینچی، به تراشه‌ی Kirin 930 مجهز خواهد شد، تراشه‌ای که پردازنده‌ی آن 8 هسته‌ای بوده و به علامت “بی‌نهایت” که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، بی‌ربط نخواهد بود.با توجه به جمله‌ای که در این تصویر نوشته شده، هوآوی قصد معرفی تلفنی کاملا متفاوت و قابل رقابت با کمپانی‌های دیگر را دارد و به ساخته‌ی خود، بسیار امیدوار است. مشخصات فنی این تلفن هوشمند هنوز مشخص نشده است اما به نظر می‌رسد که این تلفن هوشمند می‌تواند آغازگر راهی استوار در سال 2015 برای هوآوی باشد.

Huawei-p8-invite

در کنگره جهانی موبایل 2015 بود که هوآوی، ساعت هوشمند بسیار زیبا و ارزشمند خود را نیز معرفی نمود. به همین دلیل، به نظر می‌رسد ساعت هوشمند این کمپانی چینی نیز در مراسم 15 آوریل، بخشی را به خود اختصاص دهد.پرچم‌دار قبلی هوآوی، تلفن هوشمند Ascend P7، به صورت رسمی در آمریکای شمالی عرضه نشد اما حالا، زمانی مناسب برای ورود نسل جدید این تلفن هوشمند به بازار تلفن‌های هوشمند آمریکا می‌باشد.

منبع : slashgear

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*