بهترین موتورسیکلت های سال 2020

بهترین موتورسیکلت های سال 2020 معرفی شدند

بهترین موتورسیکلت های سال 2020 معرفی شدند. در این لیست نام موتورسیکلت‌هایی چون دوکاتی مالتی‌استرادا V4 و بی ام و R 18 به چشم می‌خورد.

بهترین موتورسیکلت‌های سال 2020 به انتخاب وب‌سایت RideApart معرفی شدند. با وجود این که بسیاری از تولیدکنندگان در سال 2020 به دلیل شیوع کرونا با شرایط سختی مواجه شدند، اما در چنین شرایطی نیز موتورسیکلت‌سازان توانستند محصولات جدیدی را به بازار عرضه کنند که در ادامه با بهترین موتورسیکلت‌ها‌ آشنا خواهیم شد.

معرفی بهترین موتورسیکلت های سال 2020

1.‌ تریومف ترایدنت ۶۶۰

بهترین موتورسیکلت های سال 2020

تریومف ترایدنت ۶۶۰ به عنوان یکی از جدیدترین موتورسیکلت‌های سال 2020 محسوب می‌شود که توانست از میان 30 موتورسیکلت با کسب 18 درصد کل آرا در صدر لیست بهترین موتورسیکلت های سال 2020 قرار بگیرد. در این موتورسیکلت از پیشرانه 3 سیلندر نمادین تریومف استفاده شده است که با قیمت رقابتی توانسته است نگاه بسیاری را به خود جلب کند. پیشرانه 3 سیلندر خطی این موتورسیکلت می‌تواند قدرتی برابر با 80 اسب بخار و گشتاور 63 نیوتن‌متری را به تولید برساند. همچنین برای این موتورسیکلت پکیج قدرتمندی از تکنولوژی‌های مدرن نیز در نظر گرفته شده است.

2. بی ام و R 18

بهترین موتورسیکلت های سال 2020

شرکت بی ام و مدل کاملا جدید R 18 را در ابتدای سال 2020 معرفی کرد؛ موتورسیکلتی که از بزرگ‌ترین پیشرانه تخت بی ام و بهره می‌برد و طراحان نیز با ایجاد یک استایل کلاسیک این موتورسیکلت را بیش از پیش خاص کرده‌اند. همچنین خطوط رترو، لوله اگزوزهای چشمگیر و سیلندرهای بزرگ نیز در افزایش جذابیت این موتورسیکلت نقش به سزایی دارند.

3. دوکاتی مالتی استرادا V4

بهترین موتورسیکلت های سال 2020

چهارمین موتورسیکلت V4 دوکاتی پس از بیش از یک سال انتظار سرانجام در سال 2020 معرفی شد. موتورسیکلت مالتی استرادا V4 از پیشرانه V4 جدید دوکاتی بهره می‌برد که برای این مدل به صورت ویژه ارتقا پیدا کرده است. همچنین این موتورسیکلت در میان قدرتمندترین موتورسیکلت‌های ماجراجویی قرار دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*