حذف حساب گوگل

نحوه حذف حساب گوگل از مرورگر کروم برای پاک سازی داده‌ها

با بررسی نحوه حذف حساب گوگل روی مرورگر کروم، به شما خواهیم آموخت که چگونه می‌توانید تمام داده‌ای شخصی‌تان روی این مرورگر را حذف کنید.

مرورگر گوگل کروم به شما این امکان را می‌دهد که چندین حساب کاربری را ذخیره کنید تا در هنگام استفاده از آن مرورگر به راحتی بتوانید حساب‌ کاربری خود را تغییر دهید. شما در هر زمان می‌توانید یک حساب کاربری جدید به مرورگر خود اضافه کنید.

ممکن است که حساب گوگل که از آن استفاده می‌کنید قدیمی باشد و بخواهید آن را حذف کنید. همچنین این امکان وجود که دارد که حساب کاربری که روی مرورگر شما قرار دارد متعلق به دوست شما باشد که برای مدت کوتاهی از آن در رایانه شخصی شما استفاده کرده باشد. برای حذف کردن حساب گوگل، ابتدا باید در مرورگر خود منو تنظیمات را باز کنید در ادامه این مراحل را به طور کامل توضیح خواهیم داد.

نحوه حذف حساب گوگل از مرورگر کروم

  • ابتدا مرورگر کروم را روی رایانه شخصی خود اجرا کنید.
  • در هر صفحه وب که قرار دارید، روی عکس حساب (پروفایل) دایره شکل در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید. اگر حساب گوگل شما عکس ندارد، به جای آن اول حرف نام حساب شما در این دایره قرار گرفته است. چنانچه درون این دایره عکس یا حرفی وجود نداشته باشد، این بدان معناست که شما در این رایانه وارد هیچ حسابی نشده‌اید.
  • پس از کلیک روی این دایره یک منو برای شما نمایان می‌شود. سپس در انتهای این منو روی چرخ دنده در کنار Other People کلیک کنید.

حذف حساب گوگل

  • با انجام این کار یک صفحه جدید برای شما باز می‌شود که در آن تمام حساب‌های فعلی شما نشان داده خواهد شد. در ادامه علامت ماوس خود را روی حسابی که می‌خواهید آن را حذف کنید قرار دهید تا سه نقطه در سمت راست بالای تصویر آن ظاهر شود.

حذف حساب گوگل

  • روی سه نقطه کلیک کرده و سپس در منو کوچک باز شده، گزینه Remove This Person را انتخاب کنید.

حذف حساب گوگل

  • در آخر تایید کنید (روی Confirm کلیک کنید) که می‌خواهید این حساب از روی مرورگر شما حذف شود. انجام این کار چند لحظه طول می‌کشد. پس از آن حساب مورد نظر، دیگر روی مرورگر رایانه شخصی شما وجود ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*