موتورولا موتو ایکس 2015 پاییز امسال معرفی خواهد شد

موتو ایکس یکی از گوشی های محبوب و موفق کمپانی موتورولا است که تا امروز دو نسل از آن به بازار عرضه شده است.حالا مدیر عامل شرکت Motorola اعلام کرده که این شرکت نسل سوم گوشی Moto X خود را در پاییز 2015 به بازار عرضه خواهد کرد.

با توجه به اطلاعات فوق به نظر می رسد موتورولا قصد دارد چرخه سالیانه ای را برای عرضه نسخه های مختلف تلفن های همراه خود در پیش گیرد که شامل Moto X نیز خواهد شد. کارشناسان انتظار دارند این تلفن همراه در بازه زمانی میان ماه های آگوست الی نوامبر عرضه شود.

در ابتدای سال ۲۰۱۵ دو شرکت کوالکام و موتورولا از پرچم دار جدید این شرکت که از چیپ ست اسنپ دراگون ۸۱۰ بهره می برد رونمایی کردند. بنابراین انتظار می رود نسل جدید تلفن همراه Moto X نیز از این چیپ ست استفاده کند. با این حال مشکلات گرمای بیش از حد این چیپ ست تا مدت ها استفاده از آن را در تلفن های همراه مختلف به تأخیر انداخته بود، اما شرکت های تولید کننده با بهینه کردن سیستم های خنک کننده پردازنده های به کار رفته در این چیپ ست، این مشکل را نیز برطرف کردند.

البته بر اساس خبرهای منتشر شده نسل بعدی این چیپ ست ها موسوم به اسنپ دراگون ۸۱۵ که این مشکل را به صورت جامع برطرف کرده است در دست تولید می باشند و نسل آینده این چیپ ست ها که با نام اسنپ دراگون ۸۲۰ شناخته می شود نیز به صورت رسمی معرفی شده است. بنابراین با توجه به روابط نزدیک این دو شرکت، امکان بهره گیری از این دو چیپ ست نیز در نسل سوم تلفن همراه Moto X وجود خواهد داشت.بنابراین برای دریافت اطلاعات بیشتر و معتبر تر بایستی منتظر اطلاعات بیشتری از سوی شرکت موتورولا باشیم.

منبع : thechradar

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. خب لب تاپ ها رو مثل موبایل دسته بندی براساس کمپانی نذاشتین خیلی سخته پیدا کردن مطالب درمورد مک بوک ها خواهشا درست کنید این مشکل رو و اینکه مدت هاست مطلبی از مک بوک 2015 نذاشتین و یا مشخصات ارتقا یافته مک بوک ایر و پرو در سال 2015 رو هم نذاشتین

  2. مطلب گزاشتن ولی شما این سایت را دنبال نمیکنی بخاطر همین!!!!!

  3. چرا از مک بوک 2015 خیر نمیذارین؟؟؟؟؟؟؟؟؟