تاریخ معرفی گوشی های آنر وی ۴۰

تاریخ معرفی گوشی های آنر وی ۴۰ مشخص شد

تاریخ معرفی گوشی های آنر وی ۴۰ مشخص شد. Honor V40 نخستین گوشی‌های آنر پس از اعلام جدایی از هواوی است. آیا این آغاز آشتی گوگل با آنر است؟

پس از فشارهای زیادی که تحریم‌های ایالات متحده روی هواوی وارد کرد، این شرکت مجبور به فروش برند زیرمجموعه خود، کمپانی آنر شد. بنابراین اکنون آنر به طور کامل از هواوی مستقل شده است. آنر از آن تاریخ هنوز اسمارت فونی را عرضه نکرده است. با این حال گوشی آنر V40 این کمپانی اخیراً تأییدیه TENAA به همراه چند تأییدیه دیگر را کسب کرده است. این نشان می‌دهد که احتمالاً گوشی جدید آنر به زودی معرفی خواهد شد.

معرفی گوشی های آنر وی ۴۰

بعد از ماه‌ها گمانه‌زنی و شایعه، اکنون برای اولین بار تاریخ معرفی گوشی های آنر وی ۴۰ فاش شده است. یکی از افشاگران مطرح حوزه دیجیتال که با نام کاربری DigitalChatStation فعالیت می‌کند، ادعا می‌کند که این گوشی در ۱۲ ژانویه (۲۳ دی ماه) معرفی می‌شود.

تاریخ معرفی گوشی های آنر وی ۴۰

یک تأییدیه مربوط به فناوری‌های شبکه نشان می‌دهد که گوشی آنر V40 از شارژر HW-110600C0x برند هواوی برخوردار است. این شارژر تا حداکثر توان ۶۶ وات را پشتیبانی می‌کند. همچنین در رأس بخش نرم افزاری آن سیستم عامل اندروید قرار دارد؛ گرچه مشخص نیست آیا بعد از جدا شدن از هواوی موفق به کسب مجوز استفاده از خدمات موبایل گوگل (GMS) شده است یا خیر.

گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد که این گوشی از چیپست دیمنسیتی پلاس شرکت مدیاتک قدرت خواهد گرفت. این پیشرفته‌ترین تراشه ساخت مدیاتک تاکنون است. این دیوایس همچنین به یک نمایشگر ۱۲۰ هرتزی با طراحی حفره‌دار و نرخ نمونه‌برداری لمس ۳۰۰ هرتزی مجهز است. علاوه بر این می‌تواند با فناوری شارژ بی سیم ۴۵ وات نیز آن را شارژ کرد.

بیشتر بخوانید:

نمایشگر آبشاری آنر V40 در یک تصویر باکیفیت دیده شد

در پشت این گوشی، مدل V40 از یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند، در حالی که نسخه Pro آن دارای سه دوربین پشتی است. تعداد این دوربین‌ها در مدل +Pro به چهار عدد می‌رسد. روی نمایشگر این گوشی حفره‌ای شبیه به دکمه قرار دارد که از یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی به همراه یک حسگر تشخیص عمق میزبانی می‌کند. این خانواده به سیستم عامل اندروید ۱۰ و رابط کاربری Magic UI 4.0 مجهز خواهند بود. برای کسب اطلاعات کامل‌تر تا روز معرفی گوشی های آنر وی ۴۰ منتظر بمانید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*