پرتاب آیفون 12

پرتاب آیفون 12 از ارتفاع ۳۰ متری داخل یک گوی شمعی!

در سری ویدیوهای تست مقاومت گوشی‌های هوشمند، اینبار در پرتاب آیفون 12 – iPhone 12 از ارتفاع ۳۰ متری با ما همراه باشید؛ آیا پرچمدار اپل نابود خواهد شد؟

طی ماه گذشته و پس از عرضه گوشی‌های سری آیفون 12 در ویدیوهای مختلف گجت تی وی به نمایش تست‌های مقاومت مختلف از پرچمداران جدید اپل پرداختیم. تست‌هایی که از پختن کیک آیفون 12 گرفته تا انداختن آن داخل ظرف اسید ادامه داشتند و امروز نیز قرار است که قسمت جدید آن را تماشا کنیم!

امروزه دیگر تقریبا همه با فناوری جدید گلس سرامیکی به کار رفته در گوشی‌های iPhone 12 آشنایی دارند و اگر تست‌های قبلی روی این گلس جدید را مشاهده کردن باشید، قطعا از این موضوع مطلع هستید که مقاومت آن در مقابل پرتاب شدن از ارتفاع، به لطف سرامیکی بودن آن و طراحی گوشی آن بسیار بالا نشان داده است. با این وجود در ویدیو جدید، مشاهده خواهیم کرد که واکنش این گوشی در مقابل پرتاب شدن از ارتفاع ۳۰ متری چه خواهد بود.

البته همه می‌دانیم که هر گوشی هوشمند یا وسیله‌ای که از چنین ارتفاع پرتاب شود، به کلی خورد می‌شود و به همین منظور خواهیم دید که آیفون 12 داخل یک قالب گرد که از شمع ساخته شده قرار گرفته و سپس به پایین پرتاب می‌شود!

پرتاب آیفون 12 از ارتفاع 30 متری!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. به نظرم این موضوع برتری نمایشگرهای امانت نشون میده که حتی یک قسمتش آن هم بسوزه سایر قسمت ها قابل استفاده است