کامپیوتر Yoga 7 AiO

کامپیوتر Yoga 7 AiO لنوو با قابلیت چرخش نمایشگر معرفی شد

لنوو از کامپیوتر Yoga 7 AiO رونمایی کرد؛ این کامپیوتر آل این وان دارای یک نمایشگر چرخشی است و از ویژگی‌های تازه‌ای بهره می‌برد.

لنوو امیدوار است که کامپیوتر Yoga 7 AiO در جریان نمایشگاه CES 2021 بدرخشد اما آن‌ها محصولات جذاب دیگری را نیز برای نمایش عمومی آماده کرده‌اند، از جمله یک لپ تاپ 5G جدید که در ادامه به آن هم می‌پردازیم.

کامپیوتر Yoga 7 AiO لنوو با قابلیت چرخش نمایشگر

رایانه یکپارچه Yoga 7 AiO، دارای یک صفحه نمایش 27 اینچی با قابلیت چرخش است که از حالت‌های عمودی (Portrait) و همچنین افقی (Landscape) پشتیبانی می‌کند. کامپیوترهای آل این وان قبلی لنوو نیز به شما اجازه می‌دادند تا آن‌ها را به شکل‌های مختلف استفاده نمایید اما این اولین بار است که یک مدل می‌تواند به صورت کاملا عمودی به کار گرفته شود.

شرکت سازنده، از یک سیستم بی‌سیم در سخت افزار یوگا 7 استفاده کرده تا بتوانید محتواهای تبلت یا گوشی هوشمند خود را به راحتی بر روی مانیتور نمایش دهید. لنوو همچنین وعده داده که با انتشار یک به روز رسانی، به مخاطبان اجازه خواهد داد این کامپیوتر را به یک تلویزیون هوشمند تبدیل کنند. صفحه نمایش این رایانه، دارای رزولوشن 4K بوده و یک وب کم 5 مگاپیکسلی قابل جداسازی نیز برای آن تعبیه شده است. همان طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، این کامپیوتر دارای طراحی ساده اما جذابی است.

از نظر سخت افزاری، یوگا 7 از پردازنده مرکزی ای‌ام‌دی Ryzen 7 و کارت گرافیک RTX 2060 استفاده می‌کند که برای انجام اکثر کارها خصوصا بازی، کافی خواهد بود. شما همچنین می‌توانید از میکروفون اختصاصی سیستم برای تعامل با دستیار صوتی الکسا (یا کورتانا) استفاده کنید. این کامپیوتر آل این وان، 1,599 دلار قیمت گذاری شده و قرار است از ماه فوریه در بازار چین توزیع شود. طبق اعلام لنوو، این دستگاه در ایالات متحده عرضه نخواهد شد.

اما اگر در جستجوی یک مدل دیگر هستید، لنوو از لپ تاپ‌های جدید سری آیدیا پد (IdeaPad) نیز رونمایی کرده است. لپ تاپ IdeaPad 5G دارای یک صفحه نمایش 14 اینچی خواهد بود و از پردازنده اسنپ دراگون 8cx استفاده می‌کند. این لپ تاپ از باتری قدرتمندی بهره می‌برد که تا 20 ساعت می‌توان از آن استفاده کرد. همان طور که از نامش مشخص است، این نوت بوک به صورت کامل از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند و اگر شبکه مذکور در دسترس نبود، به حالت 4G LTE در می‌آید. تصاویر IdeaPad 5G را در زیر مشاهده کنید.

صفحه نمایش این لپ تاپ دارای رزولوشن 1080 در 1920 خواهد بود و همراه با 8 گیگابایت رم و حافظه اس اس دی 512 گیگابایتی عرضه می‌شود. این لپ تاپ فن ندارد و وزن آن 1.17 کیلوگرم است.

لنوو همچنین نسخه پرو این لپ تاپ را معرفی کرد که قرار است در مدل‌های 14 و 16 اینچی عرضه شوند. نسخه IdeaPad 5i Pro از پردازنده نسل یازدهم اینتل استفاده می‌کند و از کارت گرافیک انویدیا MX450 و شانزده گیگابایت رم بهره می‌گیرد. نسخه 14 اینچی، دارای رزولوشن 2.8K با نرخ تازه سازی 60 یا 90 است و مدل 16 اینچی، دارای رزولوشن 2.5K با رفرش ریت 120 خواهد بود. تصاویر نسخه پرو را در زیر مشاهده فرمایید.

ناگفته نماند که صفحه نمایش هر دو لپ تاپ، دارای نسبت ابعاد 16:10 است. لپ تاپ‌های پرو از ماه مه وارد بازار شده و قیمت آن‌ها از 1,150 دلار آغاز می‌شود. قیمت لپ تاپ IdeaPad 5G هنوز اعلام نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*