جایزه سال استیکر

دومین دوره جایزه سال استیکر با همراهی همراه اول برگزار می‌شود

پس از این که دوره اول جایزه سال استیکر با موفقیت و بازخورد خوب هنرمندان برگزار شد، دومین دور آن با همراهی شرکت همراه اول برگزار می‌شود.

سیدمسعود شجاعی طباطبایی، دبیر جایزه سال استیکر در نشست خبری دومین دور جایزه سال استکیر که در روز شنبه 20 دی 99 با همراهی همراه اول و آیگپ برگزار شد عنوان کرد سال گذشته ۵۰ استیکر ثابت انتخاب و به عبارت دیگر ۵۰ بسته ۲۰ تایی فراهم شد. وی افزود نحوه فراخوان دوره اول نیز به این شکل بود که هنرمند می‌بایست ۵ استیکر را طراحی می‌کرد و سرانجام پس از داوری نهایی آثار انتخاب شدند. طبق گفته شجاعی طباطبایی در سال گذشته بازخورد خوبی دریافت کردیم و آیگپ اجازه داد که این استیکرها در سایر شبکه‌های مجازی نیز مورد استفاده قرار بگیرند.

جزئیات برگزاری دومین دور جایزه سال استیکر

جایزه سال استیکر

دبیر جایزه سال استیکر در ادامه عنوان کرد:

سال گذشته دوستان در آیگپ به این نتیجه رسیدند که برخی از استیکرها قابلیت متحرک‌سازی دارند که در نهایت باعث شد ۳۰ بسته ۲۰ تایی از این استیکرها در نظر گرفته شود‌؛ اما امسال تصمیم گرفتیم خود هنرمندان استیکر متحرک تولید کنند و این بخش به جشنواره اضافه شد.

سید مسعود شجاعی طباطبایی در ادامه با اشاره به این که مرحله اول داوری به انجام رسیده بیان کرد 202 هنرمند در این دوره شرکت کرده‌اند که تعداد بسیار چشمگیری است. وی افزود تعداد آثار در بخش استیکر ثابت 990 اثر و در بخش استیکر متحرک نیز 78 اثر بود. همچنین در دور نخست 81 نفر برای بخش ثابت و 13 نفر برای بخش متحرک انتخاب شدند.

طبق گفته دبیر جایزه سال استیکر مبلغ حدود 2 میلیون تومان به تمام افرادی که 5 استیکر با حالت‌های طبیعی صورت طراحی کنند اهدا خواهد شد و جوایز اصلی برای نفر اول 13 میلیون، برای نفر دوم 10 میلیون و برای نفر سوم نیز 7 میلیون تومان خواهد بود.

میثم عسگری، مدیرعامل آیگپ و رئیس دومین جایزه سال استیکر نیز در این نشست گفت:

آیگپ در راستای یک حرکت فرهنگی توانست به یکی از مرتبط‌ترین مسئولیت‌های اجتماعی خود دست پیدا کند و آن هم برگزاری دومین دوره جایزه سال استیکر بود که سال گذشته نخستین دوره آن را برگزار کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*