دعوتنامه سایپا شاهین

دعوتنامه تسویه حساب سایپا شاهین برای مشتریان صادر شد + قیمت

قائم‌مقام مدیرعامل سایپا اعلام کرد دعوتنامه تسویه حساب سایپا شاهین برای مشتریان صادر شد و به این ترتیب قیمت این خودرو مشخص شده است.

مجید باقری، قائم‌مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش اعلام کرد به وعده خود عمل کردیم و توانستیم دعوتنامه‌های سایپا شاهین را در موعد تعیین شده برای مشتریان صادر کنیم. وی افزود تعدادی از مشتریان این خودرو مراحل تکمیل وجه را انجام داده‌اند که در آینده‌ای نزدیک بر اساس اولویت تکمیل وجه، خودرو ثبت نامی به آنها تحویل داده خواهد شد.

قائم‌مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش در ادامه بیان کرد سدان شاهین به عنوان باکیفیت‌ترین و پیشرفته‌ترین خودرو تولید داخل محسوب می‌شود که در صنعت خودرو ایران و گروه سایپا فصل نوینی از کیفیت و ایمنی خواهد بود. وی افزود شبکه خدمات پس از فروش گروه سایپا نیز با دریافت آموزش‌ها و امکانات لازم و نوین آماده هستند تا به تمام مشتریان و خریداران این خودرو خدمت‌رسانی کنند.

قیمت سایپا شاهین در دعوتنامه

بر اساس دعوتنامه‌ای که شرکت سایپا برای محصول جدید خود صادر کرده است، قیمت شاهین نسخه G حدود 267 میلیون و 422 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*