پیکاپ KMC T8

کرمان موتور تولید پیکاپ KMC T8 در رنگبندی مختلف را آغاز کرد

کرمان موتور طی هفته‌های آینده خودرو پیکاپ KMC T8 را وارد بازار می‌کند. کی ام سی تی ۸ در واقع همان خودرو جک تی ۸ است که در تصاویر جدیدی رخ نشان داده است.

چند هفته‌ای است که اخباری از حوالی کرمان موتور مبنی بر عرضه یک خودرو پیکاپ شنیده می‌شود. در همین راستا امروز تصاویر تازه‌ای از کارخانه کرمان موتور منتشر شده که نشان می‌دهد خودرو پیکاپ KMC T8 به مرحله تولید رسیده و احتمالاً طی روزهای آینده شاهد عرضه آن به بازار خواهیم بود. البته نام واقعی این خودرو جک تی ۸ است، اما قرار است به جای جک این خودرو با نام تجاری اختصاصی شرکت خودروسازی خصوصی کرمان موتور نام KMC وارد بازار ایران شود.

پیکاپ KMC T8 در رنگبندی متنوعی عرضه می‌شود

در شرایطی که حتی پیش از ممنوعیت واردات خودرو هم گزینه‌های زیادی برای خرید یک خودرو پیکاپ در بازار ایران وجود نداشت، هیچ پیکاپی که بتواند کیفیت بالا و قیمت مناسبی داشته باشد در بین محصولات تولید داخل وجود نداشت. تا آنکه شرکت‌های خودروسازی خصوصی پیکاپ‌هایی نظیر فوتون تونلند و کاپرا ۲ را به صورت مونتاژی وارد بازار ایران کردند. اکنون این محصولات یک رقیب چینی تازه را روبروی خود می‌بینند. کرمان موتور تصمیم گرفته یکی از پیکاپ‌های جذاب کمپانی JAC را به بازار ایران بیاورد و به صورت مونتاژ شده، در بازار عرضه کند. اما کرمان موتور در این بازار بی‌رقیب نیست و کار سختی برای رقابت دارد.

پیکاپ KMC T8

تصاویر منتشر شده از این خودرو آرم بزرگ KMC با تریم نقره‌ای براق را در جلوپنجره آن نشان می‌دهند. جلوپنجره بزرگ این خودرو با فریم دور کروم و پس زمینه مشکی، چهره خشن و جدی به آن می‌دهد. این پیکاپ ظاهر مدرنی دارد و در رنگبندی متنوعی عرضه خواهد شد. اگرچه این تصاویر خودرو جدید کرمان موتور را در رنگ زرد نشان می‌دهند، ولی ما طی هفته‌های گذشته عکس‌هایی از این گوشی‌ها با رنگ‌های مختلف را مشاهده کرده‌ایم.

پیکاپ KMC T8

هنوز اطلاعات زیادی از سوی کرمان موتور وجود ندارد، ولی با توجه به مشخصات فنی کی ام سی تی ۸ می‌توانیم انتظار حدود قیمت ۷۰۰ میلیون تومانی برای آن داشته باشیم. این پیکاپ یک خودرو دو دیفرانسیل مونتاژی است که به پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ مجهز است. این پیشرانه قادر به تولید توان ۱۷۴ اسب بخار و گشتاور ۲۹۰ نیوتن‌متری است که این توان توسط یک جعبه دنده ۶ سرعته دستی به چرخ‌های جلوی خودرو منتقل می‌شود. این خودرو ۵۳۲۵ میلی‌متر طول و ۱۸۳۰ میلی‌متر عرض دارد و با فاصله ۱۹۷ میلی‌متری از سطح زمین، می‌تواند به صورت استاندارد شیب ۳۰ درصدی را بپیماید، در حالی که زاویه فرود آن ۲۳.۳ میلی‌متر و ورود آن نیز ۳۰.۹ میلی‌متر است.

پیکاپ KMC T8

پیکاپ KMC T8 مثل دیگر خودروهای مخصوص آفرود، قادر است در سامانه انتقال قدرت خود وضعیت‌های متفاوتی از جمله حالت تک دیفرانسیل عقب، دو دیفرانسیل سبک و دو دیفرانسیل سنگین را ارائه می‌کند. این وضعیت به صورت الکتریکی تنظیم می‌شود. از دیگر امکانات پیکاپ جدید کرمان موتور می‌توان به دو کیسه هوا راننده و شاگرد، سنسور پارک و دوربین پشتی، فرمان هیدرولیک، کیلس استارت و کروز کنترل، تهویه خودکار، سیستم پخش رادیویی با نمایشگر لمسی، دی لایت و لامپ‌های زنون و همچنین تریم داخل چرم مصنوعی اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*