بازی Project Athia

بازی Project Athia برای پلی استیشن 5 معرفی شد

بازی Project Athia – پروژه آتیا، اثر جدید استودیوی اسکوئر انیکس، به مدت دو سال در انحصار کنسول پلی استیشن 5 خواهد بود و در سال 2022 عرضه می‌شود.

بازی Project Athia یک عنوان جهان بازی ماجراجویی است که در نمایشگاه CES 2021 رونمایی شد و علاوه بر پلی استیشن 5، قرار است برای رایانه‌های شخصی نیز منتشر شود.

سونی در جریان نمایشگاه CES 2021، از بازی Project Athia رونمایی کرد؛ این محصول مرموز و جدید شرکت اسکوئر انیکس هنوز نام مشخصی ندارد. همچنین یک تیزر تریلر کوتاه نیز از آن منتشر شد که هیچ جزئیاتی از داستان یا گیم پلی بازی نشان نمی‌دهد. در این تیزر، قهرمان شنل پوش بازی، در یک دنیای جنگلی بزرگ مشغول قدم زدن است و ظاهرا باید با هیولاها، گرگ‌های جهش یافته و موجودات عجیب و غریب دیگر به مبارزه بپردازد. او دارای قدرت‌های جادویی هم هست.

بازی Project Athia

این بازی قرار است در ماه ژانویه سال 2022 عرضه شود اما از آنجایی که هنوز در مراحل اولیه توسعه قرار دارد و حتی نام مناسبی برای آن انتخاب نشده، می‌توان انتظار داشت که با تاخیر رو به رو شود و حتی تا سال 2023 به تعویق بیفتد. طبق اعلام شرکت سازنده، این بازی قرار است به مدت 2 سال در انحصار کنسول پلی استیشن 5 باشد و البته همزمان برای رایانه‌های شخصی نیز منتشر می‌شود. صاحبان ایکس باکس سری ایکس احتمالا تا سال 2024 باید منتظر این بازی باقی بمانند.

توسعه بازی بر عهده استودیوی لومینس پروداکشنز (Luminous Productions) است که فاینال فانتزی 15 را در کارنامه دارد. شرکت Square Enix در ماه‌های آتی، اطلاعات بیشتری از این بازی منتشر خواهد کرد که آن‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهیم.