شارژر بی سیم Duo 2 و Pad 2 سامسونگ

تصاویر رسمی از دو شارژر بی سیم Duo 2 و Pad 2 سامسونگ فاش شد

عکس‌هایی از شارژر بی سیم Duo 2 و Pad 2 سامسونگ که قرار است امروز در کنار گلکسی اس ۲۱ سامسونگ رونمایی شود، به بیرون درز پیدا کرد کرد.

شارژر بی سیم یکی از ضروری‌ترین لوازم تلفن‌های هوشمند جدید است. امروزه، با پیشرفت تکنولوژی و رواج یافتن گوشی‌های هوشمند، شرکت‌ها سعی می‌کنند برای این گجت‌ها لوازم جانبی کاربردی معرفی کنند که یکی از مهم‌ترین این وسایل جانبی شارژرهای بی سیم است که کاربران نیز به خرید و استفاده از آن روی خوش نشان می‌دهند. حال شرکت سامسونگ قصد دارد دو شارژر بی سیم جدید را در رویداد CES 2021 معرفی کند.

سایت هلندی Nieuwemobiel توانست مجموعه ای از عکس های رسمی را به دست آورد که دو شارژر بی سیم جدید سامسونگ را نشان می‌دهند که قرار است دو روز دیگر در کنار سری گلکسی اس ۲۱ از آن‌ها رونمایی شود. از قرار معلوم، این دو شارژر Samsung Wireless Charger Duo 2 و Samsung Wireless Charger Pad 2 نام دارند که جانشین شارژرهای بی سیم Duo و Pad سال گذشته هستند.

 

شارژر بی‌ سیم  Duo 2 سامسونگ  

به نظر می‌رسد شارژر بی ‌سیم Duo 2 از نظر طرحی با مدل قبلی  کمی تفاوت داشته باشد و نسبت به آن کمتر بیضی شکل است. این شارژر می‌تواند به طور همزمان گوشی هوشمند، ساعت هوشمند و ایربادهای TWS را شارژ کند. این دستگاه در دو رنگ مشکی و سفید در دسترس قرار می‌گیرد و همراه با یک شارژر مسافرتی و کابل شارژ USB-C در بازار عرضه می‌شود.

شارژر بی ‌سیم  Pad 2 سامسونگ

از طرف دیگر، شارژر بی ‌سیم Pad 2 فقط برای گوشی هوشمند شما طراحی شده و در دو رنگ سیاه و سفید نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

متأسفانه، در باره این که این دو دستگاه‌ شارژر بی سیم از چه میزان سرعتی پشتیبانی می‌کنند یا با چه قیمتی عرضه می‌شوند، هیچ اطلاعاتی در دست نیست اما دو روز دیگر پاسخ همه سوالات را دریافت می‌کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. علیرضا قرایی ادبی

    جالب نبود به نظرم