نگاهی به بهترین های نمایشگاه خودروی نیویورک 2015

نمایشگاه خودرو نیویورک یکی از مهمترین رویداد های دنیای اتومبیل است که همه ساله در شهر نیویورک ایالات متحده آمریکا و در اواخر ماه مارس و اوایل آوریل برگزار می گردد.در این مراسم کمپانی های بزرگ آخرین دستاوردها و محصولات خود در صنعت خودروسازی را به نمایش می گذارند.امسال نیز نمایشگاه نیویورک میزبان 60 خودروی لوکس و قدرتمند شده که در ادامه نگاهی تصویری داریم به بهترین و زیباترین این خودروها.با گجت نیوز همراه باشید.

سابقه این همایش دیدنی به سال 1900 میلادی باز می گردد. پیش از آغاز نمایشگاه، کمپانی های مطرح تولیدکننده خودرو اقدام به انتشار ویدئوهای تبلیغاتی و نشست های کوتاه خبری می کنند و طی این مانور رسانه ای، چشم اندازی از محصولات و برنامه های خود در نمایشگاه خودروی نیویورک را به مخاطبان انتقال می دهند. امسال نیز نمایشگاه خودروی نیویورک میزبان برترین تولیدکنندگان جهان است که دستاوردهای خود را به نمایش گذاشته اند.

حضور اتومبیلهای لوکس از جمله کادیلاک و لینکلن کونتیننتال افزایش گرایش بازار به این نوع از خودروها را نمایان ساخته است. در نمایشگاه نیویورک حدود 60 مدل جدید خودرو به نمایش درآمده و انتظار می رود بیش از یک میلیون نفر از این نمایشگاه دیدن کنند.

در ادامه 13 مورد از بهترین و زیباترین خودروهای نمایشگاه خودروی نیویورک 2015 را مشاهده خواهید کرد :

منبع : engadget

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. فقط پراید…….میفهمی پراید

  2. خدایی ما چی تو نمایشگاهامون داریم اینا چی دارن!!!!همش بخاطر گمرکه هممممممممش!!!!!

  3. جای پراید خالیه خدایی

  4. همشون معرکه هستند مخصوصا toyota