گلکسی M62 سامسونگ

FCC باتری ۷۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی گلکسی M62 سامسونگ را تأیید کرد

گوشی هوشمند گلکسی M62 سامسونگ با یک باتری غول پیکر ۷۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی موفق به کسب گواهی FCC شد تا نشان دهد به معرفی آن نزدیک هستیم.

یکی از گوشی‌های سامسونگ با شماره مدل SM-M62F/DS که به نظر می‌رسد گوشی گلکسی M62 است، موفق شده تأییدیه FCC را کسب کند. این تأییدیه حضور یک باتری غول پیکر با ظرفیت ۷۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی در زیر قاب این گوشی را تأیید می‌کند. علاوه بر این تأییدیه FCC نشان می‌دهد که این گوشی به پورت USB-C و یک جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون مجهز است و همراه یک شارژر ۲۵ وات عرضه خواهد شد.

این اسناد که در سایت رگولاتوری آمریکایی FCC منتشر شده همچنین یک مدل دیگر به نام SM-E625F/DS را نیز به نمایش می‌گذارد. اعتقاد بر این است که این شماره مدل به مدل گلکسی F62 متعلق است و نشان می‌دهد سامسونگ به دنبال عرضه گوشی گلکسی ام ۶۲ خود با نام متفاوتی در برخی بازارها (احتمالاً چین یا هند) است.

گلکسی M62 سامسونگ

اف سی سی هیچ یک از دیگر جزئیات این گوشی را فاش نمی‌کند، اما به لطف نتایج بنچمارک‌های این دیوایس در پلتفرم گیک بنچ، ما اکنون می‌دانیم که آن به چیپست اگزینوس ۹۸۲۵ سامسونگ همراه با ۶ گیگابایت رم مجهز بوده و اندروید ۱۱ را اجرا می‌کند. و در حالی که پیشتر بر این باور بودیم که گلکسی ام ۶۲ یک تبلت است، اکنون تأییدیه اف سی سی ثابت می‌کند که این مدل یک گوشی هوشمند خواهد بود.

به زودی باید منتظر رونمایی از گوشی هوشمند میان‌رده باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. علیرضا قرایی ادبی

    درسته ظرفیت باطریشون خیلی زیاده ولی شارژ دهی خوبی ندارن

    • خیلی ممنونیم استاد که هنوز گوشی ای که نیومده رو تست کردی!!!!
      شما با گوشی A31 که باتری 5000 داره کار کردی؟اگه کار کنی متوجه میشی که اختلافش با 4000 میلی آمپرهای دیگه چقدره…بماند که این گوشی 7000 میلی آمپره