گوشی ویوو Y20G

گوشی ویوو Y20G با امکانات و قیمت مناسب معرفی شد

گوشی ویوو Y20G یک مدل 6.51 اینچی با دوربین سه‌گانه، باتری پرظرفیت و تراشه مدیاتک است. در ادامه با مشخصات کامل و قیمت این موبایل میان رده آشنا می‌شوید.

پیش‌تر کمپانی چینی Vivo پنج محصول را از سری وای 20 معرفی کرده بود؛ پس گوشی ویوو Y20G را باید ششمین عضو این خانواده پرجمعیت بدانیم.

مشخصات ویوو وای 20 جی

ال‌سی‌دی 6.51 اینچی دستگاه، وضوح اچ‌دی پلاس و یک ناچ برای میزبانی از دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی دارد. دوربین سه‌گانه در پشت، متشکل از سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی، لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق‌سنج 2 مگاپیکسلی است.

این دستگاه از تراشه Helio G80 مدیاتک قدرت می‌گیرد که با حافظه داخلی 128 گیگابایتی و رم 6 گیگ همراهی می‌شود. وجود خشاب کارت microSD امکان اضافه کردن فضای ذخیره‌سازی تا یک ترابایت دیگر را هم به کاربران می‌دهد.

گوشی جدید ویوو با فان تاچ او اس 11 عرضه می‌شود که مبتنی بر اندروید 11 است. یک حسگر اثر انگشت جانبی هم دارد که در کمتر از 0.17 ثانیه، قفل صفحه را باز می‌کند. ظرفیت باتری دستگاه به 5000 میلی آمپر ساعت می‌رسد و از درگاه مایکرو USB با توان 18 وات شارژ می‌شود.

قیمت گوشی ویوو Y20G

این دستگاه که در هند تولید شده، 14 هزار و 990 روپیه (205 دلار) قیمت خورده است. فروش از طریق وب‌سایت محلی Vivo و فروشگاه‌های آنلاین هندی انجام می‌گیرد. خریداران در هند می‌توانند از بین رنگ‌های مشکی یا آبی، یکی را انتخاب کنند. البته هنوز جزئیاتی از ورود گوشی به سایر بازارها اعلام نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*