گوشی شیائومی می 11 پرو

دوربین شیائومی می 11 پرو از زوم 120 برابری پشتیبانی خواهد کرد

اطلاعات تازه‌ای از دوربین شیائومی می ۱۱ پرو – Xiaomi Mi 11 Pro فاش شده که نشانگر پشتیبانی این دوربین از زوم ۱۲۰ برابری است.

به تازگی وبلاگ نویس مشهور اطلاعاتی درباره دوربین شیائومی می 11 پرو منتشر کرده است، با توجه به گزارشات این وبلاگ نویس و گوشی جدید شرکت شیائومی دارای چهار دوربین و قابلیت زوم 120 برابری خواهد بود.

اطلاعات دوربین شیائومی می 11 پرو

اگر اطلاعاتی که از قبل می‌دانستیم را با اطلاعات منتشر شده توسط این وبلاگ نویس مقایسه کنیم، متوجه می‌شویم که دوربین‌های این گوشی به صورت افقی قرار خواهند گرفت و این دقیقا برعکس نحوه قرار گرفتن دوربین‌های گوشی شیائومی می 10 (دوربین‌های این گوشی به صورت عمودی قرار گرفته‌اند) است.

اگر به رندر‌های منتشر شده از گوشی شیائومی می 11 پرو دقت کنید، متوجه می‌شوید که طرح این گوشی همانند گوشی می 11 است و دوربین سلفی این گوشی همانند می 11 درون صفحه قرار دارد. تنها تفاوت بین این دو مدل، قسمت دوربین (دوربین اصلی ) است که از سه دوربین به چهار دوربین ارتقا یافته است.

گوشی شیائومی می 11 پرو

صفحه نمایش شیائومی می 11 پرو

این وبلاگ نویس قبلا اطلاعاتی درباره صفحه نمایش این گوشی منتشر کرده و گفته است که شیائومی برای می 11 پرو از همان صفحه نمایش می 11 استفاده خواهد کرد و این بدان معنی است که شیائومی می 11 پرو از یک صفحه نمایش خمیده 6.81 اینچی با کیفیت 2K (تراکم پیکسل 515PP) استفاده خواهد کرد. همچنین این صفحه نمایش از نرخ تازه سازی 120 هرتز، دامنه رنگی DCI-P3، حداکثر روشنایی تا 1500nit ورا پشتیبانی می‌کند.

برخی از قابلیت‌های شیائومی می 11 پرو

علاوه بر قسمت دوربین، این گوشی در فناوری شارژ سریع نیز پیشرفت‌هایی خواهد داشت، نه تنها این گوشی از شارژر 120 واتی پشتیبانی خواهد کرد بلکه انتظار می‌رود که این گوشی از شارژر سریع وایرلس (بی‌سیم) 80 واتی نیز پشتیبانی کند.

طبق کدهای استخراج شده از رابط کاربری MIUI، شیائومی می 11 پرو از جبران نرخ فریم MEMC، تقسیم بیش از حد AI و طراحی SDR به HDR پشتیبانی خواهد کرد. این‌ها فناوری‌هایی هستند که گوشی شیائومی می 11 از آن‌ها پشتیبانی نمی‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*