وبسایت کاخ سفید

تیم جو بایدن در وبسایت کاخ سفید یک پیام مخفی جاسازی کرده است

تیم جو بایدن، رییس جمهور 46 ام ایالات متحده در کدهای وبسایت کاخ سفید یک پیام مخفی قرار داده که از کاربر درخواست کمک می‌کند.

اولین علائم مربوط به حضور جو بایدن در دفتر ریاست جمهوری آمریکا در حال نمایان شدن است و یکی از اولین آن‌ها، تغییراتی در پس‌زمینه سایت خانه سفید برشمرده می‌شود. در پس‌زمینه این وبسایت پیامی مخفی شده که در نمای HTML بیسیک آن دیده می‌شود. این پیام حاوی این جمله است: «If you’re reading this, we need your help building back better.».

این جمله به معنای «اگر شما در حال خواندن این متن هستید، به کمک شما برای بهینه‌سازی پس‌زمینه سایت نیازمندیم.» بوده و یک لینک به وبسایت USDS را در خود دارد. USDS سرویس دیجیتال ایالات متحده آمریکا بوده که در آگوست سال 2014 و در دوران پایانی ریاست جمهوری باراک اوباما تشکیل شد. جنیفر پالکا، افسر تکنولوژی آمریکا ایده ساخت این سرویس را در سال 2013 داده و به نوعی با سرویس دیجیتال انگلستان برابری می‌کند.

وبسایت کاخ سفید

سرویس دیجیتال ایالات متحده در لیست جو بایدن برای دریافت پکیج حمایتی 1.9 تریلیون دلاری جهت مبارزه با کووید 19 قرار گرفته است. بر اساس متن و مستندات این پکیج، مبلغ 200 میلیون دلار جهت تهیه چشم‌انداز اطلاعات تکنولوژیک و سامان‌دهی در نظر گرفته شده و برای دریافت وام سریع توسط صدها متخصصی که می‌توانند از رییس اطلاعات امنیتی و سرویس دیجیتال آمریکا حمایت کنند در دسترس خواهد بود.

این به روزرسانی و تغییر در وبسایت کاخ سفید نشانگر به کنترل گرفتن سایت‌های رسمی و حساب شبکه‌های اجتماعی ریاست جمهوری توسط تیم جو بایدن است. این موارد شامل حساب کاربری POTUS و WhiteHouse در توییتر و حساب‌های کاربری کاخ سفید در یوتوب، فیسبوک و اینستاگرام می‌شوند که البته در توییتر به تازگی از Transition46 به WhiteHouse تغییر نام داده است. همچنین حساب کاربری Flotus در توییتر نیز هم اکنون توسط جیل بایدن، همسر جو بایدن اداره می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*