نمایشگر OLED برای لپتاپ

سامسونگ تولید انبوه نمایشگر OLED برای لپتاپ را آغاز کرد

سامسونگ اخیر تولید انبوه صفحه نمایشگر OLED برای لپتاپ را آغاز کرده و انتظار داریم در آینده لپتاپ‌های بیشتری با این پنل‌ها به بازار عرضه شوند.

سامسونگ که بزرگ‌ترین و پیشروترین تولید کننده نمایشگر در دنیا محسوب می‌شود، این بار به سراغ تولید انبوه نمایشگر OLED برای لپتاپ رفته و قصد دارد مشکلاتی که پیشتر وجود داشت را برطرف کند.

نمایشگرهای OLED که در لپتاپ‌های فعلی یافت می‌شوند مصرف برق بالایی داشته و یا با مشکل روح مواجه می‌شوند؛ در این حالت پیکسل‌های فیزیکی نمایشگر نمی‌توانند با سرعتی مشابه سرعت تصویر تازه سازی شوند. حال سامسونگ وعده داده که مشکلات مذکور نمایشگرهای OLED لپتاپی را حل نموده و به زودی پنل‌های OLED لپتاپی با فرکانس 90 هرتز را به بازار عرضه می‌کند.

سامسونگ برنامه تولید این نمایشگرها در تیراژ بسیار بالا را دارد و کمپانی‌های سازنده لپتاپ سفارش‌های زیادی از این پنل‌های جدید را ثبت خواهند کرد. این نمایشگرها که زمان پاسخ‌دهیشان 10 برابر بهتر از نمایشگرهای OLED فعلی است، در حد و اندازه نمایشگرهای LCD با فرکانس 120 هرتز هستند.

از نمایشگرهای جدید جز ابعادشان که می‌دانیم 14 اینچ هستند، اطلاعات دیگری همچون وضوح یا نسبت تصویر در دست نیست. اما با توجه به ابعاد و فرکانس نمایشگر، می‌توان حدس زد که در لپتاپ‌هایی با کاربری بیزینس یا تجاری استفاده می‌شوند و برای لپتاپ‌های گیمینگ نیستند. سامسونگ اعلام کرده که زمان معرفی این محصولات نزدیک است و به زودی اطلاعات کامل آن‌ها را در خواهیم یافت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*