نوت بوک های جدید سامسونگ با نمایشگر 4K OLED

نوت بوک های جدید سامسونگ با نمایشگر 4K OLED در CES 2019 رونمایی خواهند شد

نوت بوک های جدید سامسونگ مجهز به نمایشگر 4K OLED در نمایشگاه CES 2019 معرفی خواهند شد. این محصولات با نمایشگر خود می‌توانند دنیای لپ تاپ ها را تغییر دهند.

به گزارش خبرگزاری Korean، سامسونگ موفق به توسعه لپ تاپ‌هایی با نمایشگر OLED و وضوح 4K شده است. این نوت بوک های جدید سامسونگ قرار است در نمایشگاه CES 2019 رونمایی شوند.

این منبع گزارش داده است که سامسونگ موفق به توسعه پنل OLED لپ تاپی با وضوح 4K شده است. این پنل در اندازه‌های 13.3 اینچ، 14 اینچ و 15.6 اینچ عرضه خواهد شد. سامسونگ در حال عقد قرارداد با شرکت‌های اچ پی، دل و لنوو به منظور فروش این پنل‌ها است. بدیهی است که خود سامسونگ نیز به دنبال رونمایی از لپ تاپ‌هایی مجهز به این نمایشگر‌های اولد است.

این گزارش می‌گوید که محصولات جدیدی توسط شرکت سامسونگ دیسپلی در حال توسعه است که از وضوح بالا، نور آبی کم، زاویه دید عریض و حاشیه‌های باریک بهره می‌برد. فعالان صنعتی پیش‌بینی می‌کنند که بسیاری از لپ تاپ‌ها در سال 2019 از این پنل‌های OLED باکیفیت استفاده خواهند کرد. سامسونگ دیسپلی اوایل سال 2018 یک پنل OLED با وضوح 2K (معادل 2560 در 1440 پیکسل) را به اچ پی فروخت؛ اما قیمت تمام شده‌ی آن به مراتب بیشتر از پنل‌های معمولی LCD است و همین باعث محدود بودن تولیدش شد.

نوت بوک های جدید سامسونگ با نمایشگر 4K OLED

با این حال شکاف قیمتی بین پنل‌های OLED و LCD به تازگی کاهش پیدا کرده است و این می‌تواند آینده‌ی دنیای لپ تاپ‌ها را تغییر دهد. انتظار می‌رود فاصله‌ی قیمتی بین یک پنل اولد 15.6 اینچی در مقایسه با یک پنل ال سی دی با وضوح مشابه، تنها 50 الی 60 دلار باشد. در نتیجه، پنل‌های OLED باکیفیت در لپ تاپ‌های بالارده‌ی بیشتری مورد استفاده قرار خواهند گرفت که می‌تواند این بخش از بازار را با تغییر همراه کند.

نوت بوک های جدید سامسونگ می‌توانند در بازار اشباع شده‌ی لپ تاپ‌ها هم محبوب شوند

بازار لپ تاپ‌ها در حال اشباع شدن هرچه بیشتر است و همین باعث شده تا بسیاری از شرکت‌های سازنده دیگر میلی برای تولید لپ تاپ‌های جدیدتر نداشته باشند. اما در این بین شرکت‌هایی نیز وجود دارند که در همین بازار اشباع شده هم می‌توانند به محبوبیت برسند. به طور مثال می‌توان به هواوی و شیائومی اشاره کرد که نه تنها به تازگی وارد این عرضه شده‌اند،‌ بلکه می‌دانند چگونه مشتریان را با محصولات خود جذب کنند؛ محصولاتی که اصلا قدیمی نیستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. قیمتشون چقدره ؟؟؟