سیستم مورد نیاز بازی هیتمن 3

سیستم مورد نیاز بازی هیتمن 3 – Hitman 3

بازی Hitman 3 پس از مدت‌ها انتظار سرانجام منتشر شد. در ادامه می‌توانید از مشخصات فنی سیستم مورد نیاز بازی هیتمن 3 آگاهی پیدا کنید.

سیستم مورد نیاز بازی هیتمن 3 تقریبا به قسمت دوم نزدیک است و اگر رایانه یا لپ تاپ شما توانایی اجرای نسخه قبلی را دارد، مشکلی در بالا آوردن شماره سوم نخواهید داشت.

هیتمن 3 آخرین فصل از این سه‌گانه است و یک بار دیگر شما را در نقش قاتل حرفه‌ای مشهور، مامور 47 قرار می‌دهد. مطابق معمول قسمت‌های اخیر، در این بازی هم به شهرها و مناطق مختلف جهان خواهید رفت و باید اهداف خود را به شکلی مناسب و بدون اینکه کسی بفهمد، از بین ببرید. یکی از ویژگی‌های بارز مجموعه این است که همیشه می‌توانید به شکلی خلاقانه دشمنان را از پای در بیاورید و مراحل به شکلی طراحی شده‌اند تا راه‌های زیادی برای مخفی کاری و پیش بردن ماموریت داشته باشید. در این سری بازی، آن طور که دوست دارید، پیشروی می‌کنید و قسمت جدید در این زمینه حتی آزادی‌های بیشتری هم به شما خواهد داد. سیستم‌های لازم برای اجرای بازی را در ادامه مطالعه کنید.

سیستم مورد نیاز بازی هیتمن 3

حداقل سیستم مورد نیاز بازی هیتمن 3

– سیستم عامل: ویندوز 10 (نسخه 64 بیتی)
– پردازنده: اینتل Core i5-2500K@3.3GHz / ای ام دی Phenom II X4 940
– حافظه رم: 8 گیگابایت
– کارت گرافیک: انویدیا GeForce GTX 660 / ای ام دی Radeon HD 7870
– حافظه ویدیویی (VRAM): دو گیگابایت
– فضای هارد دیسک: 80 گیگابایت
– دایرکت ‌ایکس: نسخه 12
– کارت صدا: سازگار با دایرکت ایکس

 سیستم پیشنهادی بازی Hitman 3

– سیستم عامل: ویندوز 10 (نسخه 64 بیتی)
– پردازنده: اینتل Core i7-4790@3.6GHz / ای ام دی Ryzen R5 1600
– حافظه رم: 16 گیگابایت
– کارت گرافیک: انویدیا GeForce GTX 1070 / ای ام دی Radeon RX Vega 56
– حافظه ویدیویی (VRAM): هشت گیگابایت
– فضای هارد دیسک: 80 گیگابایت
– دایرکت ‌ایکس: نسخه 12
– کارت صدا: سازگار با دایرکت ایکس

سیستم مورد نیاز بازی هیتمن 3

همان طور که مشاهده کردید، سیستم پیشنهادی بازی تقریبا مشابه دیگر عناوین نسل جدید همانند سایبرپانک 2077 و واچ داگز لژیون است و به سخت افزار خوبی برای اجرای آن نیازمند هستید. خوشبختانه حداقل سیستم مورد نیاز بازی مناسب است و نرخ فریم مناسب را به شما می‌دهد.

بازی هیتمن 3 هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها در دسترس قرار دارد و مشابه نسخه‌های پیشین دارای ساختار اپیزودیک است. کسانی که نسخه نسل هشتمی بازی را خریداری کرده‌اند، نسخه ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 آن را به صورت رایگان دریافت می‌کنند. ناگفته نماند که این بازی به طور کامل از واقعیت مجازی هم پشتیبانی می‌کند. در ضمن، نسخه رایانه‌ای بازی به مدت یک سال در انحصار پلتفرم اپیک گیمز خواهد بود، بنابر کسانی که بر روی پلتفرم استیم بازی می‌کنند، باید تا سال 2022 منتظر عرضه آن باقی بمانند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*