سامسونگ گلکسی ای 82

احتمالا سامسونگ گلکسی ای 82 با دوربین چرخان در دست توسعه باشد

سامسونگ احتمالا مشغول کار روی گوشی جدیدی از خانواده A موسوم به سامسونگ گلکسی ای 82 است که گمان می‌شود دوربینی مشابه ایسوس زنفون 6 و 7 دارد.

اگر بخاطر داشته باشید سامسونگ سال 2019 یک گوشی به نام گلکسی A80 را معرفی و روانه بازار کرد که یک ماژول دوربین چرخان داشت. این ماژول دوربین به صورت مشترک نقش دوربین جلو و عقب را بازی می‌کرد و توسط یک موتور کوچک چرخانده می‌شد. بدین ترتیب بخش جلویی گوشی تماما به نمایشگر اختصاص داشت و خبری از ناچ یا سوراخ دوربین نبود. با این حال نسل بعدی این گوشی که شایعه شده بود A81 نام دارد هیچ گاه رنگ واقعیت را ندید و گلکسی نوت 10 لایت جایگزین آن شد.

حال مجددا شایعه شده که سامسونگ قصد دارد مجددا به سراغ میان رده دوربین چرخان خود رفته و نسل دوم آن را با نام A82 و شناسه SM-A826B تولید کند که البته همچنان تایید نشده است. متاسفانه از وضعیت دوربین و پیکربندی آن اطلاعی در دست نیست و مشخص نیست که آیا دوربینی مشابه A80 دارد یا خیر، اما می‌دانیم که یک گوشی 5G خواهد بود که البته چندان دور از ذهن نیست.

در حال حاضر طرح دوربین چرخان گوشی تنها در گوشی‌های خانواده ایسوس زنفون موجود است و تا زمانی که دوربین زیر نمایشگر به تکامل نرسیده و ترند نشده است، دوربین چرخان از جمله راهکارهای کم تعداد برای داشتن یک نمایشگر تمام صفحه واقعی است. البته استفاده از دوربین اصلی برای ثبت تصاویر سلفی سبب افزایش کیفیت عکس و فیلم برداری نیز می‌شود و کاربر می‌تواند در حالت سلفی یک لنز فوق وسیع و فلش نیز داشته باشد.

همانطور که گفته شد سامسونگ گلکسی ای 82 در حد یک شایعه است و غول کره‌ای ممکن است این بار نیز با عرضه گلکسی نوت 20 لایت تاریخ را تکرار کند که برای طرفداران قلم استایلوس خبری خوش است. با این حال قصد سامسونگ هرچه که باشد، به زودی مشخص می‌شود؛ چرا که این روزها طراحی و توسعه گوشی‌های هوشمند جدید نمی‌تواند به صورت یک راز دوام آورد و سریعا اخبار قابل اعتمادی از منابع مختلف درباره آن‌ها منتشر می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*