سرعت اینترنت موبایل

آخرین رتبه بندی سرعت اینترنت موبایل در جهان؛ اینترنت ایران در سراشیبی سقوط

آخرین رتبه بندی سرعت اینترنت موبایل در جهان برای ماه دسامبر ۲۰۲۰ منتشر شد و سرعت اینترنت ایران همچنان در سراشیبی سقوط قرار دارد.

بر اساس گزارش جدیدی که توسط سایت معتبر Speedtest تا ماه دسامبر 2020 منتشر شد، میانگین سرعت دانلود اینترنت موبایل در جهان 47.20 مگابیت برثانیه و میانگین سرعت آپلود اینترنت موبایل در جهان 12.67 مگابیت بر ثانیه است.

پرسرعت ترین اینترنت موبایل

همچنین متوسط سرعت دانلود اینترنت ثابت در جهان 96.43 مگابیت بر ثانیه و متوسط سرعت آپلود اینترنت ثابت در جهان 52.31 مگابیت بر ثانیه است.

لیست کشورهای دارای پرسرعت ترین اینترنت موبایل

پرسرعت ترین اینترنت موبایل

طبق گزارش سایت Speedtest، جایگاه نخست لیست کشورهای دارای پرسرعت ترین اینترنت موبایل به قطر با سرعت 178.01 مگابیت برثانیه، جایگاه دوم به امارات با سرعت 177.52 مگابیت برثانیه، جایگاه سوم به کره جنوبی با سرعت 169.03 مگابیت بر ثانیه، جایگاه چهارم به چین با سرعت 155.89 مگابیت بر ثانیه و جایگاه پنجم نیز به استرالیا با سرعت 112.68 مگابیت بر ثانیه تعلق دارد.

در لیست کشورهای دارای پرسرعت ترین اینترنت ثابت نیز کشور تایلند با سرعت 308.35 مگابیت بر ثانیه در جایگاه نخست، سنگاپور با سرعت 245.31 مگابیت بر ثانیه در جایگاه دوم، کشور هنگ کنگ با سرعت 226.80 مگابیت بر ثانیه در جایگاه سوم، کشور رومانی با سرعت 190.60 مگابیت بر ثانیه در جایگاه چهارم و کشور سوئیس با سرعت 188.88 مگابیت بر ثانیه در جایگاه پنجم قرار دارد.

نگاهی به وضعیت سرعت اینترنت موبایل و ثابت ایران

پرسرعت ترین اینترنت موبایل

هم‌اکنون میانگین سرعت دانلود اینترنت موبایل در ایران 25.30 مگابیت بر ثانیه و متوسط سرعت آپلود آن نیز 11.39 مگابیت بر ثانیه است که با چنین وضعیتی ایران در بخش اینترنت موبایل از میان 139 کشور در جایگاه 88 قرار می‌گیرد. همچنین ایران در حوزه اینترنت موبایل نسبت به ماه گذشته 4 پله سقوط داشته است و سرعت آن اکنون از اوکراین و مالزی نیز کمتر است.

پرسرعت ترین اینترنت موبایل

میانگین سرعت دانلود اینترنت ثابت ایران نیز 18.33 مگابیت بر ثانیه و متوسط سرعت آپلود آن 11.13 مگابیت گزارش شده که چنین وضعیتی ایران را در جایگاه 136 قرار می‌دهد. همچنین طبق لیست منتشر شده سرعت اینترنت ثابت ایران از نیکاراگوئه و گواتمالا کمتر است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

10 دیدگاه

  1. سلام دوستان
    سرعت اینترنت اینجا بر حسب مگابیت بر ثانیه هست ولی برنامه ها معمولا سرعت رو بر حسب مگابایت بر ثانیه حساب میکنن ..
    در واقع باید سرعتی که اینجا نوشته رو باید تقسیم بر 8 کنید و بعد با سرعت دانلودی که مثلا idm نشون میده مقایسه کنید . میانگین سرعتی که اینجا حساب شده بر حسب مگابیت بر ثانیه هست که اگه تبدیلش کنین به مگابایت برثانیه .. سرعت 18 مگ میشه چیزی حدود 2 مگ بر ثانیه .. . که افتضاح هست من به شخصه با ADSL سرعتی بالا تر 400 کیلوبایت بر ثانیه رو تجربه نکردم …
    موفق باشید

  2. اینترنت سمی هست برای جامعه …….
    همین که اینترنت دارید برید خداتونو شکر کنید .. بالاخره این روزام تموم میشه

  3. انوقت یک مشت ادم بدبخت از همه چی بی خبر میاد میگه گوشی من اینترنت5Gساپورت میکنه بله ساپورت میکنه ولی نه در ایران بلکه در کشورهایی مثل امارات و فرانسه و امریکا
    خوبه بدونید حتی اینترنت موبایل ایران در حد استاندارد فورجی(4G)هم نیست
    شما بهترین ماشین از امارات وارد جاده های ایران کن هیچ فایده نداره ضرر هم داره
    چون جاده ها مناسب و حداقل استاندارد بین الملی هم ندارن و فقط پول اضافی برای ماشینت دادی

  4. پول صادرات نفت کجا میره!

    من که تا ابد دیگه رای نمی دم

    با سپاس

    • تا امروز که خرابش کردی بازم اشکال نداره همینکه الان به خودت اومدی خیلی خوبه جای شکر داره ولی خیلیا هنوز نفهمیدن نباید رای بدن تا ی چیزایی عوض بشه لازم نیست بریزید تو توخیابون خودتونو به کشتن بدید همینکه یه روزای خاص از خونتون بیرون نرید کافیه فقط اون کسایی میگن سفید میندازیم رو کجای دلمو نبزاریم نمیدونم.

  5. تبریک به مسئولین مخصوصا جهرمی که گواتمالا و فیجی….گوشی بالای 300 یورو هم که اعلام کردن مرسی هر روز بدبخترمون میکنید حقمونه. من نظرمه از دستتون بر میاد کلا قطعمون کنید

  6. دروغگویی هم حدّی دارد البته نه برای فرومایه
    سرعت اسمی ADSL که هرگز ارائه نشده 16 مگ است
    این متوسط سرعت 18.33 را از کجات درآوردی؟

  7. چرا انقدر سرعت نتمون پایینهههه

  8. اینتزنت من سرعت دانلودش بالای 10 نرسیده ولی اینجا زده 18 مگ:|