انتشار تصویری منتسب به نسل دوم ساعت هوشمند موتورولا موتو 360

به جرات می توان گفت که ساعت هوشمند موتورولا موتو 360 یکی از بهترین ساعت های هوشمند موجود در بازار است که به خاطر طراحی دایره ای خود ، طرفداران بسیاری دارد.با تصویری که امروز منتشر شده به نظر می رسد که موتورولا در حال کار بر روی نسل دوم Moto 360 است.

وب‌سایت Phandroid نیز اعلام کرده که این تصویر، به احتمال زیاد به ساعت هوشمند Moto 360 2 مربوط می‌شود چرا که طراحی آن کاملا مشابه با طرح مفهومی‌ای که ماه گذشته شرکت لنوو در یکی از وبلاگ‌های خود منتشر ساخته، می‌باشد. همراه با این تصویر، اطلاعاتی در مورد صفحه‌نمایش این ساعت هوشمند منتشر شده که نشان می‌دهد Moto 360 2، صفحه‌نمایشی با وضوح تصویر 360×360 و اسم رمز Smelt دارد.

البته این طراحی که مشاهده می‌کنید، ابتدا و به صورتی دیگر در وب‌سایت Weibo مشاهده شده بود که نشان می‌داد این ساعت هوشمند، صفحه‌ای کاملا دایره‌ای شکل داشته و جنس بدنه‌ی آن نیز از فلز می‌باشد. اما همانطور که در تصویر قرار گرفته مشخص است، یک دکمه‌ی فیزیکی در قسمت کناری این ساعت تعبیه شده که برخلاف تصویر قبلی است.

سال گذشته، نسل اول از ساعت هوشمند Moto 360 معرفی شد و به نظر می‌رسد که نسل دوم از این ساعت، در کنفرانس Google I/O معرفی شود. البته هنوز هیچ چیزی تایید نشده و اینها، تنها شایعاتی هستند که تیتر اول سایت‌های مختلف قرار می‌گیرند.

منبع : pocket-lint

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*